waar kan ik dat op mijn foon installeren?
Je bedoeld UMTS of DVB-H, UMTS lukt wel dat moet je instellen in de Realplayer, en dan op opties drukken en vervolgens naar instellingen gaan, en daar zie je streaming staan en daar moet je een bepaalde code invoeren. KPN zal dan van je gewone SIM en USIM moeten maken on van de dienst gebruik te kunnen maken. En misschien en extra abbo af te sluiten. DVB-H ondersteund de N73 niet das Mobiel TV kijken maar dan met een veel beter geluids en beeldkwaliteit, en gaat via Digitenne. Alleen de Nokia N92 en de Nokia N77 ondersteunen DVB-H, de N92 is infeite een achterhaald toestel en is amper te verkrijgen, en de N77 moet nog uitkomen. Hey ik wens je een goed uiteiden en een gelukkig 2008!!!!
Lemco
Ik wil niet heel vervelend doen maar als je de Nokia N73, E75, N85 of één van de 6220 series aansluit op de Nokia SU-33W dan kun je alsnog via DVB-H Mobiel TV kijken. Ik heb het zelf ook en het werkt prima!!
Als je het wilt kopen kun je het beste even in Almelo zoeken op marktplaats naar de SU-33W (titel en beschrijving)
mzzls.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?