N81

• Brandje

Ik heb sindskort de Nokia N81 wat een prima toestel is. Maar mijn vraag is. Er zit een wireless lan functie op deze telefoon. Als ik dat nu activeer. Dan zoekt hij verbinding met mijn router/modem van mijn pc en heb dan ook verbinding. Mijn vraag is of ik hier voor moet betalen of dat het gratis is omdat het niet via mijn provider loopt.

• JeroenW

Als je connectie hebt via wifi gaat dat dus via je versatel adsl lijntje.

• Oneeye67

Oftewel tis gratis……

sterker nog als je door de straat loopt en iemand heeft draadloos internet en heeft er geen beveiliging op dan kan je gratis internetten via zijn/haar internet…

Werk in de beveiliging (mobiele surveillance ) en rijd veel langs industrieterreinen en met me N95 scant ie ook naar wifi…..en als ik een bedrijf heb gevonden kan ik razendsnel me mail checken en t kost niks…. :)

Grtzzz…..

en fijn 2008

• JeroenW

Er staat inderdaad nog steeds genoeg open. Besef je echter wel dat dit illegaal is tegenwoordig.

• Lemco

Er zijn zoveel dingen die niet mogen, maar doe je toch. Illigaal vuurwerk mag ook niet nou en we leven notabene in 2008. Je wil niet weten hoeveel illigaal hier is de hele wereld hangt er van inelkaar!!!

Lemco

• JeroenW

Ik zeg ‘t maar even, dan kan eenieder goed geinformeerd besluiten wat ’ie gaat doen.

• Oneeye67

Niks illegaals aan zolang je netwerk open is.

Heb je t beveiligd met een wachtwoord en iemand kraakt het dan is t illegaal…..

p.s.

Beste wensen allemaal