Hallo,
Ik hoor niks over ervaringen met N95 8GB.
Wie kan er wat vertellen over N95 8GB??
Groetjes bart
De N95 8GB is in grote lijnen weinig veranderd dan de N95, Alleen heeft de N95 8GB een scherm resolutie van 2,8 inch, das 0,2 inch groter dan de N95. Ook heeft de N95 8GB een 1200 mAH batterij dus na intensief spelen met het toestel raakt hij niet zo gouw leeg as de regulaire N95. De N95 8GB heeft geen camera beschermng wat de N95 wel weer heeft, en moet je het met de 8GB harddisc doen hij is niet uitbreidbaar!!!. Ja verder zijn de features grotendeels het zelfde gebleven met een paar kleine veranderingen. Ja hij is zwart maar voor de rest weinig veranderd, misschien een ander menu. Het voordeel is dat ik kan uitbreiden qua geheugen, in de winkel liggen al 8GB MicroSD kaartjes. De 16 GB MicroSD is er al alleen nog niet op de markt omdat de prijs van de 8GB MicroSD nog niet is gekelderd!! Infeite kan de regulaire N95 meer geheugen krijgen!!!!
Lemco
Dat is zeker behoorlijk wat, maar tot die tijd zijn we ook mooi wat jaartjes verder. En aan de ene kant zou je zeggen van wat heb je eraan, want je kunt dan zoveel nummers erop zetten, das niet normaal meer. Mijn iPod heeft een harde schijf van 60 GB dan praat je over 15.000 songs, en 25.000 foto's, na dan mag dat zeker met de Nokia het dubbele wezen, messchien ook wel meer nummers. Je kunt het toestel dan lettelijk en figuurlijk als 2e harde schijf gebruiken als je PC vol raakt.
Lemco
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?