Goedkoop Orange abo

• Jan Tak

Hallo allemaal,

ik wil voor mijn moeder een goedkope sim-only nemen bij Orange. Ik heb al een telefoon voor haar, een nokia 1110 ofzo. Zeer simpel, maar het moet ook niet te moeilijk voor haar. Daar heeft ze een prepaid kaart bij, maar ze belt nu toch wat meer en wil dus een abo'tje. Deze moet van orange zijn, want ze heeft toch nog een prima toestel.

Weet iemand waar ik ergens leuke aanbiedingen van orange kan vinden? Bedankt!

• Lemco

Heb je al op Orange.nl gekeken? Trouwens Orange bestaat straks niet meer, Orange word T-Mobile.

Lemco

• Marly

Kijk eens op Telecomvergelijker, hier zie je diverse aanbiedingen met een 2-jarig Orange 20 abo, waarbij je gedurende de gehele looptijd 10 euro korting per maand krijgt.

Je betaalt dus per maand slechts 10 euro. Deze aanbiedingen zijn wel met toestel, maar wanneer je moeder deze toestellen te geavanceerd vindt, is het misschien iets voor jou of een ander familielid.

Eventueel kunnen jullie het toestel ook verkopen, om op deze manier het abo nog goedkoper te hebben.

Rekenvoorbeeld : zelf heb ik deze aanbieding een maand geleden genomen met een Nokia 6300. Totale kosten over 24 maanden : 24 x 10 euro = 240 euro plus 25 euro voor het startpakket (met 10 euro starttegoed) = 265 euro.

Hiervoor krijg ik dus 24 x 20 = 480 plus 10 euro starttegoed = 490 euro beltegoed in 2 jaar.]

De Nokia 6300 is me te simpel (heb al jaren smartphones, momenteel een SE P990i), heb die dus verkocht voor 155 euro.

Totale kosten voor 490 euro beltegoed dus 265 - 155 = 110 euro, dit is bijna 4,60 per maand.

Goedkoper dan menige sim-only.

• Jan Tak

Superbedankt voor je reactie! Daar heb ik zeker iets aan. Ik ga even met mn moeder overleggen wat ze nou precies wil en dan ga ik er achteraan.