kan in een t-mobile prepaid mobile sim only?

• arthur

Ik zag een goede aanbieding van een samsung telefoon met t-mobile prepaid. Nu is mijn vraag: Kan mijn t-mobile sim-only card in deze telefoon of wordt deze geblokkerd?

Alvast mijn dank

• Erik

De meeste (of eigenlijk: alle) prepaids zijn geblokkeerd. Maar waarom vraag je dat niet bij de winkel die deze aanbieding heeft?

• arthur

Nou, mijn ervaring is dat de verkoopsters van grote winkelketens niet bepaald technische kennis in huis hebben en mijn vraag mij gespecificeerd genoeg leek om op een forum te plaatsen en een ervaringsdeskundige te treffen.

• Willem

Kijk eens naar het stukje van Brenda van 16.12.2007 op deze prikpagina, daar kwamen ook nogal wat reacties op, misschien dat daar wat info voor je bij staat.

• Erik

Helaas denken de meeste ervaringsdeskundigen hier dat ze het allemaal beter weten, maar vaak spreken die z.g. ervaringsdeskundigen elkaar ook tegen. Niet echt betrouwbaar… Daarbij komt dat alle situaties niet hetzelfde zijn. Probeer een bedrijf (of misschien een vriend of familielid) te vinden dat bereid is een sim only in jouw gsm te proberen.

• Brooks

indien je een simonly hebt, kun je ook vragen of je het eerst mag proberen in de desbetreffende winkel.

mijn ervaring is dat men er over het algemeen niet heel erg moeilijk over doet.

ik weet wel uit ervaring dat de providers op sommige toestellen die “dubbele” lock zetten, dus en simlock EN een soort prepaid lock.

maar gewoon even proberen en dan komt het vast goed

• arthur

Mooi! Allen bedankt voor de zinnige adviezen, ik ga het uitproberen.

• Marly

T-Mobile prepaid is enkel gelockt, een T-Mobile abo kaartje kan er dus in.

• arthur

bedankt, Marly