nokia 95

• peter

hallo wie kan mij helpen ???

met me n95 kan ik wel mail ontvangen maar niet versturen

ik heb een kpn mobiel en me mail is van wanadoo en niemand weet iets over de smtp adres of wat ik ook verkeerd doe owie owie weet hier een antwoord op

of wie kan me de juiste instellingen geven

• Oneeye67

Dat probleem heb ik ook inderdaad ( orange ) en me mail server is casema, volgens klantenservice moest ik iets instellen op de orange site zelf als zijnde orange mail. Geloof dat niet echt omdat ik met me 9500 communicator dat probleem niet had en gewoon mail kon ontvangen en verzenden.

Hou dit topic ook in de gaten, ben benieuwd

Grtzz Oneeye

• Fred

Dat probleem heb ik ook. Vodafone gebruiker. En ik weet zeker dat m'n instellingen goed staan.

• Steven.w

Het probleem zit hem waarschijnlijk in de uitgaande mailserver. De meeste providers staan alleen toegang toe tot hun SMTP-server vanaf een internet-aansluiting van henzelf. Je moet dus ipv smtp.internetprovider.nl smtp.vodafone.nl of smtp.orange.nl gebruiken. Ook G-mail schijnt een open SMTP-server te hebben, maar dat weet ik niet zeker.

Groet Steven

• Rutger

Wat Steven klopt, dat is waar. Internetproviders accepteren je mail via hun smtp als jou ip bij hun in de server staat. Dus, of die van je provider gebruiken, of een open smtp zoeken. ;-)

• Oneeye67

Steven,

Dank je wel kerel, je hebt een oplossing aangedragen die zelfs de klantenservice niet wist.

Heb inderdaad bij de uitgaande instellingen ipv. casema Orange ingevoerd (mn gsm provider) en me mail werd netjes verzonden…..

Hulde tnx……

Grtzzz, Oneeye

• peter

ik krijgt nog steeds de melding fout bij benaderen emailserver ????

• Oneeye67

alleen de uitgaande server veranderen ingaande niks aan doen

grtzz Miros

• peter

doe ik ook maar werkt echt niet

• Oneeye67

Met welke verbinding probeer je het???

Als ik het met orange world probeer dan lukt het ook niet, als ik het met orange GPRS doe, dan pakt ie het wel…..

Grtzz