samsungU600/NokiaN73/SonyW880i/LGshine?!

• Sheila

help… wie kan mij helpen….

ik kan kiezen tussen bovengenoemde toestellen bij een abonnementverlenging, echter weet ik niet meer wat ik moet kiezen… Ik heb samsung altijd top gevonden, maar moet eerlijk bekennen dat ik de U600 eigenlijk helemaal niet zo mooi vind… en zag ook dat de Sony W880i wel heel veel duurder is…..

Help??

• Oneeye67

Tja, een gsm is altijd iets persoonlijks en de keuze moet jezelf maken,

Ik heb de U600 aan me zoon gegeven en die vind m helemaal top, heb in de la een moto KRAZR liggen en die vind k bagger, me zwager heeft de n73 en is er erg happy mee, ik heb hem een dag geleend en vond het niks, daarintegen heb ik nu de N95 al een paar maanden en ben er zelf mega tevreden mee, en dat terwijl ik meestal om de 3 a 4 maanden een andere gsm neem ( tot wanhoop van me vrouw, hahaha) en ben voorlopig niet van plan een ander toestel te nemen. En Sony ericcson geen ervaring mee, maar dat komt omdat ik persoonlijk vind dat het geen mooie toestellen zijn, terwijl iemand er helemaal weg van is……

Zou zeggen een winkel in van je provider en vraag of je de toestellen “werkend” mag bekijken dus niet die dummie's en kijk waar je persoonlijke voorkeur ligt, en wat je van plan bent met het toestel te doen.

Ik bel,e-mail, internet en maak super mooie foto's ermee, en heb TomTom erop zitten wat ik bij me zwager op ze N 73 ook heb gezet……

uiteindelijk is het iest persoonlijks, veel succes met het uitzoeken……

Oneeye

• Sheila

Hey hey,

ja das waar… helemaal gelijk…

ik ben in de winkel gaan kijken… en hoewel die sony toch veel duurder uitkomt…

gaat mn voorkeur toch uit naar die u600…

En… elke 3 maanden?!?!?! hahahahahahahhah geweldig!!!!

ik vind het al super dak met mn abonnement elk jaar een andere krijg!!!

hahah

thanx voor je reaktie!!!

• Oneeye67

Hahaha, ik hou het al 7maanden vol met me N 95 mag wel in de krant ;)

U 600 is een mooie foon me zoon is er helemaal weg van en gebruikt hem ook dagelijks…..

Veel plezier met je nieuwe foon

Grtzz Oneeye ( Miros )

• Sheila

hahahaha wauw… 7 maanden… en het vrouwtje is hier zeker wel blij mee?!

hahaha grappig hoor… kmoest wel lachen om de manier waarop je het had

geschreven…. LOL

Nou.. groetjes… hopelijk hou je het nog even vol met je tellie… en ik laat wel

weten hoe ik hem vind.. de U600! ;-))

Fijne dagen alvast en nog thanx voor je reactie!

• Oneeye67

hahaha, ja me vrouw is zeer tevreden inderdaad hahahaha….

Jij ook groetjes en hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2008.

Vond het leuk met je te hebben gemaild…..als je wilt kunnen we verder mailen maar dan niet publiekelijk hihihihi

Me mail is oneeye67@gmail.com

Laat me maar weten hoe je tellie bevalt, heb je hem al of wanneer krijg je hem??

Grtzz, Miros