Oplader Samsung M33

• Ria

Hallo,

Kort nadat ik een Samsung M300 gekocht had ( http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=207253&t=207222 ) raakte ik hem kwijt. Ik vermoedde dat hij tussen afgetrokken behang terecht was gekomen en zo in de vuilniszakken beland, en oproepen hielp niet..

En nu, na enige maanden vind ik hem opeens terug op een onbegrijpelijke plek (in een zak koptelefoons), maarja, ik heb de oplader weggegooid. Vind hier nog wel een andere oplader maar die past niet.

Weet hier iemand of ik ergens voordelig een kan kopen, moet wel beneden de 30 euro zijn anders loont het niet omdat die dingen in prijs gekelderd zijn..

Bijvoorbaat dank.

• Ria

Die plek was bij nader inzien niet onbegrijpelijk omdat ik in die tijd gaten in beton aan het boren was met een koptelefoon met radio op mijn hoofd (radio in mijn zak bij het mobieltje). Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan!

• Ria

foutje, moet zijn M300, sorry

• Jipke frl

Je zou ook voor een euro of 6 een autolader kunnen kopen met zo'n omvormer erbij die je dan met sigarettenaansteker stekker in huis in een stopcontact kunt doen. Heb ik ook reuze handig soms.

• Marco

kan hem je wel aanbieden, mail me maar even