nokia1600 > nokia 6300

• Marloes

Hallo,

Ik heb nu een nokia 1660 met een hi sim-only abonnement. Mijn toestel is redelijk beschadigd, en verouderd, en ben dus op zoek naar een nieuwe. Nou heb ik gelezen over de nokia 6300 met rvs cover. Deze leek mij wel wat aangezien de funties en de stevigheid. Nou is mijn vraag: Is het een goede keus? Waarom wel, niet? En wat zou ik nog meer kunnen kiezen met dezelfde funties?

Ik fiets veel, en mijn mp3 heeft het begeven, en het zou dus mooi zijn als het toestel beschikt over een mp3 speler, uitbreidbaar geheugen, en eventueel een radio. Ook is bluetooth wel handig ivm de connectie met de computer.

Mvg Marloes

• Michael

De nokia n73 lijkt me wel wat voor jou:http://www.koopkeuze.nl/telefonie-navigatie/gsm/nokia-n73.html

Mvg,

Michael

www.koopkeuze.nl

• Lemco

Of de Nokia 5500 Sport, die is waterdicht, kan tegen een stootje en is stofvrij. Op dit toestel zit MP3/MP4 en FM-Radio (Visual Radio) en je kunt geheugen ermee uitbreiden door middel MicroSD/TransFlash geheugen kaartjes. Een N73 is leuk maar als die valt heb je gelijk een beschadiging (deuk/kras) Met de 5500 Sport valt dat wel mee. Mede omdat je veel fietst is het in mijn ogen een goede keuze.

Lemco

• JeroenW

Radio weet ik niet zeker, verder zit het er allemaal op.

Ik heb 'm ook bekeken, mooi en vrij stevig toestel. Goed geluid, mooi scherm, scherpe prijs.

• Lemco

FM-Radio zit er wel degelijk wel op omdat later er ook de Nokia 5500 Sport Music Edition op de markt kwam. De 6300 lijkt me gevoeliger voor krassen, stoten. De 5500 Sport kun je ook in het slechte weer gerust mee bellen. Als hij valt uit je broekzak gebeurt er niets mee, en is stofvrij.

Lemco

• JeroenW

Wat je verwacht van een sports toestel. Voor een “normaal” toestel maakt de 6300 een goede indruk. Het ismaar net wat Marloes wil.