Hoi
Momenteel hebben wij 2 gsm abonnementen (sim only) bij vodafone. Rechtstreeks bij vodafone afgesloten.
gsm 1) einde contract datum 23 mei 2008
gsm 2) einde contract datum 15 april 2008
gsm 1) geloof ik 250 minuten voor 9,95
gsm 2) geloof ik 150 minuten voor 7,95
Nummer van gsm 1 willen we graag behouden.
Nummer van gsm 2 mag evt vervallen
Ik heb begrepen dat je bij opzeggen van een abonnement dat minimaal 3 maanden van te voren moet doen.
Ik heb begrepen dat het 5 maanden voor het einde van het contract het mogelijk is deze te verlegen.
- Wij hoeven niet direct een nieuwe gsm te hebben.
- We zijn aan het kijken naar de mogelijkheid om een laptop bij een abonnement aan te schaffen. Valt me op dat er dan ook altijd een gsm bij zit.
Nu is het verlengen van het abonnement gsm 1 op zich niet zo lastig volgens mij. Gewoon weer naar een vergelijkbaar sim only abonnement kijken van vodafone. Als ik het goed heb zit er op dat vlak ook niet meer zo veel verschil tussen het verlegen van je abonnement of als nieuwe abonnee een sim only nemen bij vodafone. Als ik niet verleng wordt mijn abonnement van deze gsm 35 eur. Das wat te veel….
Voor gsm 2 vind ik het lastiger wat de mogelijkheden zijn en op welk tijdstip dat kan. Ik zie op internet wel aanbieders van abonnementen met combi met een laptop. De juiste aanbieding zoek ik nog…..
Wie kan me hier eens goed over inlichten en adviesen geven. Incl evt mooie aanbiedingen die andere gevonden hebben.
Alvast bedankt en alle info is welkom.
Gr Ar