doorgeschakelde oproep

• marga

Als ik bel naar een mobiel nummer bel dan dan komt er in display te staan: let op, inkomende oproepen doorgeschakeld.zodra die persoon niet opnam en dus oproep naar voicemail gaat dan kwam er in display te staan Oproep wordt doorgeschakeld.nu is die persoon overgegaan naar t-mobile en komt er in display niet meer te staan dat Oproep wordt doorgeschakeld. zo zie je dus niet dat je naar voicemail wordt doorgeschakeld. en sinds die persoon overgegaan is naar t-mobile gaat telefoon hoor je naar 1x ineens de kiestoon niet meer, terwijl die persoon niet opneemt en toch zie je na die tijd dat je contact hebt gehad. want na die tijd komt gespreksduur in beeld. Weet iemand hoe dat kan?

• Sip

Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar als je zelf belt en er staat meteen in je scherm dat de oproep wordt doorgeschakeld dan betekend dat meestal dat een eigen inkomende oproep in je voicemail komt of naar ander nummer geschakeld wordt.

Als de telefoon 1 x piept en dan niet meer zal waarschijnlijk zijn, dat het oproepsysteem zo geschakeld is dat er slechts 1 piepsignaal gegeven wordt. Kwestie van instellingen. Kan ook zijn dat de instelling zo is dat na 1 x piepen automatisch het gesprek geactiveerd wordt. Heeft niks met de provider te maken, amar gewoon GSM instellingen.

• marga

als ik bel en die persoon neemt niet op dan ga je naar de voicemail van die persoon. En dat zie je in je display staan “oproep wordt doorgeschakeld”, tenminste dat was zo bij bellen naar kpn.