MSN zonder beltegoed

• Fred

Mijn dochter msn't tegenwoordig op haar mobiele telefoon. Ze zegt dat dit gratis is omdat ze geen beltegoed heeft maar toch kan msn'en. Voor niks gaat de zon op denk ik dan maar. Hoe werkt dit en wat kost het werkelijk? vodafone pre-paid

• JeroenW

Interessant. MSN lijkt mij data verkeer en dus onmogelijk als je geen beltegoed hebt. MAar goed, ik kijk dus wel even op de vodafone website en vind daar:

Tot 1 januari 2008 kun je Vodafone Messenger binnen Nederland gratis uitproberen. Meer info over de tarieven.

• JeroenW

Interessant. MSN lijkt mij data verkeer en dus onmogelijk als je geen beltegoed hebt. MAar goed, ik kijk dus wel even op de vodafone website en vind daar:

Tot 1 januari 2008 kun je Vodafone Messenger binnen Nederland gratis uitproberen. Meer info over de tarieven.

• Sip

Het begrip gratis kan ook duiden op gratis MSN en niet op gratis dataverkeer.

• Lemco

Ja en nee, kijk MSN kan via data verkeer, bijvoorbeeld T-Zones, Vodafone Live of Orange World. Ik heb ook MSN maar dan op de N95 en ik doe het via Wireless Lan/Wifi, en dan is het gratis. Ook veel Eindows Mobile toestellen krijgen Pocket MSN (Msn Messenger) mee. Sommige Nokia toestellen zoals de N73 en N80 kan men ook MSN op zetten alleen bij de N73 kost het geld omdat het toestel geen WLAN/Wifi ondersteund, gaat het via data verkeer, en dat hangt vanaf hoelang en oevaak hij MSN't, de andere 2 toestellen kan men gratis MSN en.

Lemco

• stoned

http://www.fring.com/

• **josty**

voor niks gaat de zon op,voor de rest moet je overal voor betalen

• Lemco

infeite voor alles moet je betalen alleen van de natuur genieten en adem halen is gratis.

Lemco