HTC- touch vraagje

• Sabine

Beste Mensen

Ik heb sinds enkele weken de HTC - Touch.

Hij bevalt prima er is alleen 1 maar….

Wat mij opvalt is dat wanneer de HTC een tijdje achtereen gebruikt word het screen steeds minder goed reageert. En dan doel ik vooral op smssen/ typen van een bericht met toetsenbordje.

Want dan moet ik steeds harder duwen om de letter te krijgen die hij moet geven.

En wanneer ik hem gereset heb is hij weer veel gevoeliger en ook een stuk sneller weer.

Ook geeft hij na een aantal smsjes het geluid van een smsje niet meer aan.

Dus vaak zie of hoor ik niet eens dat ik een nieuw bericht heb.

Dat hoort toch niet zo? Na resetten geeft hij wel weer geluid en het sms-icoontje aan.

Ookal sluit ik tusendoor alle programma`s, dat helpt helaas niet.

Dus het ligt er niet aan dat er teveel open staat.

Heeft iemand hier ook ervaring mee, zoja wat kan ik hier aan doen? Elke dag 2 tot meer keer resetten lijkt mij namelijk geen optie..

Wie heeft er tips?

• Sabine

? aub?

• Lemco

applicatie sluiten

er is een standaard app in de touch voordat

en anders er mee leven

dat is Windows mobile

risico als je da ding neemt

Lemco

• migros

Kan gewoon eenkwestie van herkalibireren van het scherm zijn of nieuwe software. Ik denk zelf de software. Meestal zit er nog oude software in terwijl een update allang voorhanden is.

Voor zelf een softwareupdate te doen verwijs ik je naar de HTC-site. Na registratie kan je het toestel zoeken en de update doen, wel goed doorlezen voordat je eraan begint want een slechte update kan een dooie gsm of verloren data opleveren.

Ik zou zeggen biedt hem aan de winkel waar je het toestel vandaag hebt aan voor reparatie. Leg je klachten uit en je zal geholpen worden.

• Sabine

Ik heb hem via internet gekocht, en tergstren voor een updat word lastig.

Maar updaten wat alles kan verknallen op mijn foon vind ik ook nog een groot risico. Mee leren leven dus ben ik bang.

• migros

Volgens mij heb je zat forums waar je dus zelf software en upgrades kan downloaden en zelf erop kan zetten. Kost wat moeite maar kan wel.

goede site is www.ipmart-forum.com