T mobile

• Charlotte

Hallo

Ik zag dat er twee weekjes geleden iemand het had over de overname van orange door t mobile en of hierdoor de voorwaarden van t mobile veranderde en zo ja of dat je dan gewoon kan opzeggen.

Is iemand er al achter of de voorwaarden van t-mobile veranderd voor de huidige abbonnement klanten ?

gr,

Charlotte

• JeroenW

Er is nog steeds niet veel duidelijkheid. Ik verwacht niet dat er aan de t-mobile kant wat verandert aan de voorwaarden aangezien zij orange overnemen.

• PeepPeep

Omgekeerd denk ik ook niet :) ze blijven zover ik heb begrepen naast elkaar bestaan maar zijn 2 handen op 1 buik. Ze zijn zelf natuurlijk ook niet gek, ze weten ook wel dat velen hierop zitten te azen…………

• Sip

Waarom zouden velen er op azen om hun account op te zeggen? Uiteraard is er altijd wel eens iemand niet tevreden, maar als een maatschappij zo slecht is dals jij in de ondertoon van je sukje wilt laten doorschemeren, dan hadden ze al lang niet meer bestaan. Ikzelf heb trouwens alleen maar goede ervaringen met T mobile.

• JeroenW

Ik ook maar ja..

• GsM FrEaK

Je hebt altijd van die goedkope lui die op deze manier een gratis toestelletje willen scooren.

Waarom sluit je dan een contract af bij T-mobile ??

Ik heb niks te klagen over ze.

• Marly

Dit is idd alleen maar interessant, voor mensen, die op die manier hopen, hun telefoon niet meer verder te hoeven “afbetalen”.

Wanneer je een abonnement gewoon gebruikt, heb je meestal geen zin, op te zeggen, omdat je net een abo hebt uitgezocht, dat goed bij je past.

Zo heb ik pas nog een nieuw Orange abo afgesloten, in de hoop, dat de voorwaarden NIET veranderd worden en ik via Orange World nog twee jaar internet voor 6 euro per maand kan hebben op mijn SE P990i.

• PeepPeep

Dat bedoel ik :-)