Hoe download ik mp3tjes voor op de gsm

• MANONNA

Ik hoor bij iedereen van die toffe geluiden,beltonen enz van duf tot hilarisch en die neem ik dan via bluetooth over maar hoe ik dat zelf van internet haal…daar ben ik nog niet achter.

Ik zie wel sites en daar staat dan bij GRATIS beltonen enz..maar op de een of andere manier geloof ik dat niet zo.

Wie weet ergens een goede site en heeft nog wat tips trucs en manieren?

Ik weet er nog weinig van namelijk :D thx.

• zackary

euhh, bekend met nieuwgroepen ed?

daar staan vaak bestanden op met bv 2000 beltonen ofzo, en ook bepaalde met 500 gsm spelletjes.

hier een link, als het niet mag wis je dit bericht maar.

succes,

zackary

http://isohunt.com/torrents/?ihq=+ringtones

• ¤lindå¤

limewire misschien:? een optie………

• MANONNA

Oh! Nieuwsgroepen nou moe zeg :D dat ik daar niet aan gedacht heb.

Ja ik heb Eweka..Dan ga ik daar eens kijken.

Als je dat geproefd hebt wil je geen torrents meer ;)

Thx!

• zackary

precies!

succes ermee Manonna

• JeroenW

Wat ik doe is gewoon een seconde of 20 uit een nummer snijden wat ik leuk vind. Bevalt me beter dan die voorgekookte ringtones

• MANONNA

Dat gaat me nog ff te ver..ik heb nog nooit wat met die mobiel gedaan dus ik begin onderaan.:D Op nieuwsgroepen is het aanbod trouwens niet erg vet heb ik al gezien..ik heb gezocht op ringtonen,ringtones,beltonen.

• Moros

Probheer eens op jamba of het merk van je telefoon.

• Sabine

Het op maat snijden gaat met de “MP3 Trim”. Google deze maar eens, daar kun je mee uit je MP3 snijden. Gratis te downloaden en gebruiken.

Je kunt het ook in laten faden of uit laten faden ( langzaam opkomen of achter weg vloeien)

• MANONNA

Ah bedankt..ik ga dat eens bekijken. Lekker klooien :)

@ Moros :ja,die jamba ken ik.

Het enige wat me daar tegenstaat is dat het al zo vaak op tros radar en kassa is geweest omdat het een abonement is waar je niet zo makkelijk af schijnt te kunnen komen. Vandara dat ik een beetje huiverig ben.

Maar toch bedankt:)