Hoi wie kan mij helpen aan rotate me voor de nokia N73.
Of is het programma te koop?
De versie unsigned heb ik wel,maar ik kan er niets mee omdat je je eigen niet meer kunt registreren op de symbian site.
Alvast dank.
Hallo ik krijg die rotate me maar niet gecertificeerd heb alles geprobeerd maar als ik dan alles op mijn nokia n 73 zet dan geef ie aan dat de install niet gecertificeerd is en niet door kan gaan
wie kan mij helpenRuben schreef:
>
> hoi
>
> ik heb me vorige week gewoon geregistreerd en een maar
> certificaatje gehad hoor…
> dus het werkt gewoon.
>
>
> ruben
Als je een beetje verstand hebt van computers en telefoons, echt maar een heel klein beetje, kun je met de usb-kabel software en dergelijke installeren. Ook d.m.v. je mini-SD kaart–>uitleg: Je hebt toen je het SD kaartje kreeg, er ook nog een dingetje bij gekregen waar je je mini-SD in kunt stoppen. Als je een kaartlezer hebt stop je dat ding in het gleufje, uhm, in het dingetje waar ie in past en je computer leest de kaart. Zo kun je gegevens op je geheugenkaartje opslaan. En als je een werkende, gesigneerde Rotate Me wilt downloaden, typ by google “rotate me N73 working” in, en klik dan op de 3, of 4e. Weet het niet precies..Maak een account aan, simpel, gratis en snel, en je hebt het programmatje…
Daahg!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?