Rotate me voor Nokia N73

• leon

Hoi wie kan mij helpen aan rotate me voor de nokia N73.

Of is het programma te koop?

De versie unsigned heb ik wel,maar ik kan er niets mee omdat je je eigen niet meer kunt registreren op de symbian site.

Alvast dank.

• Lesley

Hallo ik kan je wel helpen.

Geeft je serienummer maar(te zien op je mobiel *#06#) en dan maak ik een ceterficaat voor je aan

Gr Lesley

• Ruben

hoi

ik heb me vorige week gewoon geregistreerd en een maar certificaatje gehad hoor…

dus het werkt gewoon.

ruben

• Danny

Hallo ik krijg die rotate me maar niet gecertificeerd heb alles geprobeerd maar als ik dan alles op mijn nokia n 73 zet dan geef ie aan dat de install niet gecertificeerd is en niet door kan gaan

wie kan mij helpenRuben schreef:

>

> hoi

>

> ik heb me vorige week gewoon geregistreerd en een maar

> certificaatje gehad hoor…

> dus het werkt gewoon.

>

>

> ruben

• rachid

hallo

wie kan me helpen om die rotate me te installeren?

mijn Imei is 356260014458673

dank u

• edwin vermeulen

Ik las je aanbod en graag maak ik daar gebruik van

mijn serie nr = 359568012902816

Alvast bedankt

• Rob

wie kan mij helpen om Rotate me op mijn N73 tezetten ??????????????

• Jo

Wat is een rotate me ??Rob schreef:

>

> wie kan mij helpen om Rotate me op mijn N73 tezetten

> ??????????????

• Martin

Als je een beetje verstand hebt van computers en telefoons, echt maar een heel klein beetje, kun je met de usb-kabel software en dergelijke installeren. Ook d.m.v. je mini-SD kaart–>uitleg: Je hebt toen je het SD kaartje kreeg, er ook nog een dingetje bij gekregen waar je je mini-SD in kunt stoppen. Als je een kaartlezer hebt stop je dat ding in het gleufje, uhm, in het dingetje waar ie in past en je computer leest de kaart. Zo kun je gegevens op je geheugenkaartje opslaan. En als je een werkende, gesigneerde Rotate Me wilt downloaden, typ by google “rotate me N73 working” in, en klik dan op de 3, of 4e. Weet het niet precies..Maak een account aan, simpel, gratis en snel, en je hebt het programmatje…

Daahg!