welke gsm voor navi?

• Els

Ik wil op mijn gsm ook een navigatie. Welk toestel kan ik dan het beste nemen. Wil wel groter scherm (vanaf 2,6') N95 of HTC touch? Heeft iemand nog andere suggesties?

• JeroenW

Invoer is vaak makkelijker met een touch screen dus dan zou ik zeggen de htc.

• Lemco

Ja HTC is een goede optie de N95 is ook wel goed alleen is de interne GPS bagger, net als het uithouingsvermogen. De externe ontvager kan ook op de toestellen en als je slim bent zou ik TomTom erop zetten dan heb je teminste een goed navigatiesysteem. Tele Atlas wat ook in de N82 zit is waardeloos net als de N95. TomTom is en blijft het beste navigatiesysteem.

Lemco

• JeroenW

Beste weet ik, een van de beste absoluut en zeker het makkelijkste in de bediening. Voor snelwegen vind ik navigon een tikje beter maar binnen de bebouwde kom is tomtom beter.

• PeepPeep

Ligt eraan wat je budget is he.

Binnen een week of 3 a 4 is de HTC Touch Cruise te krijgen, de opvolger van de HTC Touch, kost los 600 Euro (al gezien voor 550 Euro), wel snelle processor, Sirf III ingebakken en Windows Mob. 6 pro.

Heel veel in zich, b.v. zeer interessant om snel mee te internetten via een Vodafone internetabbo van 9,50 (is los van de providerkeuze te gebruiken).

• JeroenW

Blijft m'n vraag, waarom internetten op een telefoon als het ook op een pc kan?

• PeepPeep

Om het weer te bekijken :-) handig als je in de metro zit toch :-)

• JeroenW

PeepPeep schreef:

>

> Om het weer te bekijken :-) handig als je in de metro zit

> toch :-)

Waarom? Dan zit je droog? :-)

Wel een punt, in het ov is het misschien iets maar dan nog heb je een scherm wat de helft is van wat een normaal beeldscherm was vroeger.