n73

• dirk

hallo ik heb een n73 gekocht heb er ook een usb kabel bij gekocht nu wil ik muziek en ringtones van mijn pc naar mijn gsm zetten maar kom er niet uit kan mij hier iemand mee helpen alvast bedankt

• b@co

heb je pc suite geinstaleerdop je pc?

• dirk

ja heb ik op mijn pc staan maar kom er niet uit hoop dat je me kan helpen

• b@co

moet het niet een speciaal bestand wezen dus geen mp3?

• Lemco

Heb je datakabel wel aan gevinkt? anders werkt het ook niet, sterker nog een Bluetooth dongle was beter geweest want dan kun je ieder telefoon toestel aankoppelen zonder problemen. Op de PC Suite staat Nokia Music Messenger, daar kun je ringtones en MP3/MP4/AAC/eAAC en dergelijke overbrengen.

Lemco

• dirk

waar moet ik die data kabel aanvinken alvast bedankt lemco

• Jipke frl

Ik ben echt iemand met 2 linkerhanden ( en een hoogblondje) wat deze materie aan gaat, zoek, probeer en je komt er zo achter hoe alles moet, is mij ook gelukt…………

• Lemco

Wel hard maar wel waar wat Jipke zegt, je vraagt ons voor het makkelijkste. Probeer maar wat je komt erzelf wel achter of dit moet je 1e Nokia toestel wezen. Om je klein beetje op wegh te helpen zit het in de PC Suite, voor de rest moet je je zelf redden. Su6!

Lemco

• JeroenW

F1 toets is ook een goed idee.

• AvWijk

Simpel, je hebt hiervoor niet eens PC Suite nodig. Zorg voor een geheugenkaartje, stop die erin, en sluit je toestel aan op de PC dmv. de POP poortkabel (USB). Je toestel zal nu om drie dingen vragen, waarvan er één Mass Storage is. Selecteer dit en als je Linux, MacOSX, Windows 2000 of hoger draait zal je het geheugenkaartje kunnen benaderen als externe schijf.

Vervolgens, dumpen maar!