K850i

• ¤lindå¤

Sinds gister trotse bezitster van de blauwe versie,wat een gave snufjes zitten erop zeg,heb zelf nog geen last van een bug gehad.Tot nu toe een heel fijn toestel,had ietsie platter gemogen,maar dat is dan ook alles:)

• PeepPeep

Ik kan zorgen dat ie een stuk platter wordt hoor :-) maar oftie daarna nog werkt????????

• ¤lindå¤

:D

• Lemco

En hoe vind jij de camerakwaliteit van de K850i? ik vind zelf dat hij te fletse foto's schiet, en verschijnende reactie's heb gehoort dat de kwaliteit niet altijd even goed is. Wat is jou mening?

Lemco

• ¤lindå¤

Heeft inderdaad een updeetje nodig,maar verder mooie fotootjes hoor,valt mij alles mee tot nu toe:)

• Lemco

Ok na ik heb de vergelijking gezien van de K850i, N95 en G600 en het scheen dat SE erg fletse foto's schiet voor de rest een mooi toestel, vooral uiterlijk veel beter dan K800i en K810i.

Lemco

• Rene

Inderdaad een mooi toestel, maar nadat ik de k850 van de week in mijn handen heb gehad moet ik wel zeggen dat ik de toetsen allemaal vrij klein vindt. Maar goed binnenkort krijgt mijn broer de k850 dus misschien dat het gewoon iets van gewenning is.

• jeroen

ik vind het een rot toestel er is niet mee te sms'en. Ik heb hem nu een maand en kan er niet aan wennen, de knopjes zitten te dicht op elkaar!