hulp gevraagd

• Telecom liefhebber

geachte gsm liefhebber,

Voor mijn studie moet ik een vragenlijst laten invullen door 100 mensen.

Misschien kan u mij helpen door onderstaande link aan te klikken en de enqute in te vullen.

www.eurib-research.org/survey/TakeSurvey.aspx?SurveyID=m6KL668

Met vriendelijke groet ook een gsm liefhebber

• ¤lindå¤

Nou:)ingevuld voor je hoor;)Alleen die laatste vragen gaan natuurlijk niemand wat aan he,en zijn ook niet van toepassing vind ik persoonlijk.

• Renate

Ook hier ingevuld, maar ook bij de laatste pagina vind ik niet dat dit betrekking heeft op een vragen lijst voor een studie.

Groet, en veel succes.

Renate

• B@rt.

Gewoon een enquete form van de KPN……….. :(

• PeepPeep

Denk niet zozeer dat dit voor een studie is maar een marktonderzoek van T-Mobile zelf……. Ging me teveel daarover dus ben er halverwege mee gestopt.

• Jipke frl

Nou peeppeep, bij mij geen vraag over Tmobile gezien…………….

• PeepPeep

Vreemd ik kreeg lading vragen over T-Mobile……

Ik heb jaren Orange gehad, nu ga ik overstappen en had bij 1 van eerste vragen aangegeven dat T-Mobile de kandidaat was om naar over te stappen. Dat T-Mobile en Orange samen gaan is weer leuk :-) maar goed…… T-Mobile dus kreeg ik alleen nog vragen over.

• Jipke frl

Dat is dus de verklaring, ik had in begfin ieyts over Hi en dat ik overging naar Telfort ofzo, had alleen vragen over Hi en later op eind een paar over Telfort…………..

Net hoe je zelf begint welke richting het uit ging.

• PeepPeep

Lijkt mij dat een enquete alleen nut heeft als je alle ge-enqueteerden dezelfde vragen voorlegt…….

Toch een addertje onder het gras?