Adres-gegevens T-Mobile

• Henk

Hallo allemaal.

Deze week heb ik telefonisch de informatie-brochure's en een aanmeldingsformulier opgevraagd bij T-Mobile, om mijn prepay-aansluiting om te zetten in een gewone abonnee-aansluiting. Vandaag heb ik dit pakket thuisgestuurdt gekregen. Echter,blijkt het pakket niet compleet te zijn. De retour-envelop blijkt er namelijk niet bij te zitten.

Nu wou ik graag eens weten, of iemand weet wat de contact/adres-gegeven's per post zijn hiervoor van T-Mobile, zodat ik het formulier toch retour op kan sturen.

Alvast bedankt.

Vr gr,

Henk

• Mr Google

T-Mobile Klantenservice BV, T.a.v. Klantenservice Commercieel, Postbus 16272, 2500 BG DEN HAAG.

• JeroenW

Waarom bel je niet gewoon?

• PeepPeep

Je boft! Ze hebben sinds heel kort opeens een website en daar staan zowaar nog wel gegevens op ook! Kostte mij welgeteld 10 seconden om het te vinden.

• JeroenW

Wie komt er nou op om op de website van een leverancier te kijken? En 10 seconden? Kom op zeg, wie heeft zoveel tijd?????

• Willem

Kijk volgend keer maar eens op de volgende site, heb je nooit meer adres of telefoonvragen meer: www.vraagalex.nl/index.php?p=startpagina

• JeroenW

Wist niet dat er ook een dergelijke pagina voor nederland was. Erg handig!

• Willem

Dankzij Alex.

• PeepPeep

Gaat in mijn favorieten :-)

• sjaak-gsm

bij deze een handig pdfje met alle adresgegevens van debekende ned. gsm providers

link