opvolger nokia 6310i

• Bos

De nokia 6310i is degelijk toestel met een prima batterij, en goede basisfunctionaliteit. Ik heb er al heel wat versleten, maar het wordt steeds lastiger om goede 2e hands toestellen te vinden. Wat is nou een logische opvolger op dit toestel? Goede batterij, niet te veel poespas, bluetooth, redelijk stevig… Wat zou mijn volgende toestel moeten zijn? bedankt voor het meedenken!

• Paul

6300

• Marly

De 6300 heeft een vrij dunne batterij, de het niet lang volhoudt.

• Lemco

Nokia E50 je kunt er een 1200 mAh batterij voor aanschaffen dan moet hij het een week volhouden. Maar zolang als de 6310i het volhoud zal, zal het niet worden omdat er een kleurenscherm op ziet en de eigenschappen vragen wat meer. Maar voor de rest is het een lekker zakelijk toestel, met of zonder camera dus een ideale opvolger voor de 6310i

Lemco

• Paul

Volgens mij gaat ie best lang mee. De eerste paar keer ff goed leeg maken, en

weer opladen.

• Lemco

De 1e paar keer Nokia zijn net diesels hoe langer je het toestel hebt hoe langer qua gevoel hij het uithoud meer niet.

Lemco

• AvWijk

De E50 lijkt een mooie opvolger, maar ik denk dat veel 6310i bezitters hem aan de trage kant zullen vinden en de letters te klein (aan dat laatste is makkelijk iets te doen). De volledige functionaliteit van S60 zullen ze nooit gebruiken als ze echt zeker weten dat ze er alleen mee willen bellen en BT willen gebruiken. Met een BL-6C is de batterijtijd makkelijk een week, uitstekend voor een Smartphone.

Slimst is om gewoon een 6230(i) te halen en daar een BL-6C in te doen indien mogelijk. Dit zijn ook erg degelijke toestellen.

• Luitzen

Volgens mij is er binnen NOKIA helaas geen opvolger voor de NOKIA 6310. Wat ik tegenwoordig mis bij NOKIA:

- lange spreek- en stand by tijd

- toetsenbord met uitelkaar geplaatste toetsen, zodat je niet ineens 4 totsen tegelijk indrukt

- no nonsense design

• Meinte

Het gaat erom dat de NOKIA 6310 goed functioneert. Voor mij is het een fijn toestel met lange gebruiksduur en en ruim toetsenbord, met mijn dikke vingers.

Jammer dat NOKIA nooit met een goede opvolger is gekomen.

• classicmobile

zie www.classicmobile.nl