Overname Orange T-mobile..wijziging Algemene voorwaarden?

• Paul

Goedenavond,

Zag zojuist een reclame op tv dat Orange en T-mobile samen gaan..

Nu kan ik me uit het verleden herinneren dat toen O2 weer terug veranderde naar Telfort dat toen de algemene voorwaarden zijn gewijzigd.

Toen was het zo dat je bij wijziging van de algemene voorwaarden je abonnement kosteloos kon opzeggen..

Mijn vraag is nu:

Gaat dit bij het samengaan van T-mobile en Orange ook mogelijk zijn? Ik neem toch aan dat de fusie ook een wijziging in de algemene voorwaarden zal geven?

Wie kan mij hierop een antwoord geven..want zou eigenlijk een andere provider willen.

Bij voorbaat dank!

• Sip

Ja het is wettelijk geregeld dat als voorwaarden worden gewijzigd, je binnen een bepaalde termijn (ik meen 3 maanden) kunt opzeggen. Ook als die voorwaarden eigenlijk een verbetering voor je zijn, maar je toch wilt stoppen kun je de voorwaardenwijziging opvoeren als reden.

• JeroenW

Wat ik zou zie worden de tarieven voorlopig nog niet gewijzigd.

• Paul

Hoeft niet alleen de tarieven te zijn…kan echt alles zijn…

Maar ik vraag me af of er ook maar iets veranderd voor mij als T-mobile abonnee..

Ziet er naar uit dat het in 1e instantie gewoon nog hetzelfde blijft..

Iemand die hier meer/beter zicht op heeft?

Bedankt voor de reacties!

• JeroenW

Ik vermoed dat in eerste instantie de netwerkintegratie en de shops samen zullen gaan. Is dat rond dan zal de volgende verandering gebeuren. Aangezien t-mobile in deze de overhand heeft zou het me heel erg verbazen als er iets veranderd voor ons t-mobile klanten.

Mijn t-mobile relax is bijna de 3 maanden voor aflopen genaderd. Ik overweeg sterk om naar orange te gaan. Heb ik wel sms'en uit m'n bundel en binnenkort het voordeel van het t-mobile netwerk.

• JeroenW

Als ik overstap op een andere provider gebruik ik altijd eerst m;n oude sim tot dat contract is afgelopen.

Net even de orange klantenservice gebeld, volgens de dame daar is 99% van hun assortiment gelocked. Direct bestellen bij orange lijkt dus geen handige optie.

• ¤lindå¤

Bij T-mobile flex heb je ook sms uit je bundel hoor;)

• JeroenW

Klopt maar daar zit vrijwel geen subsidie op de telefoons.

• al

En hoe zit dat,stel dat wel een mogelijkheden is om uit te stappen moet ik mijn toestel wel inleveren of mag ik deze houden,wie weet dat.

groeten

al

• Ruud

Die mag je houden, die heb je namelijk gratis (of met een bijbetaling) bij het afsluiten van je abonnement gekregen. Er staat dus geen schuld open of iets dergelijks.

Ruud

www.gsmacties.nl