M'n t-mobile abbo is de 4 maanden voor afloop grens over. Ik kan dus bij t-mobile zelf nu al een nieuw toestel uitzoeken. Alleen… dat lijkt elke keer weer lastiger te worden.
Ik bel niet vreselijk veel maar moet voor m'n werk wel goed bereikbaar zijn. SMS'en via de telefoon doe ik een a 2 keer per maand. Bluetooth is een must!
Ik loop al jaren ook met een pda op zak (hp rx3715 momenteel) op zich vind ik dat niet erg, gaat er een apparaat stuk heb ik het andere nog). Wat ik daar mis is ingebouwde GPS. Verder ben ik een enthousiast hobby fotograaf en vind ik een toestel met goede camera interessant voor die schaarse momenten dat m'n Nikon D50 thuis ligt.
Momenteel heb ik een motorola V3 razr. Wat me daar goed aan bevalt is het formaat (zeker van de knoppen) en de stevige constructie.
Heb al even met de klantenservice gebeld. 6300 en n73 kan ik zo van t-mobile krijgen. Volgende maand kan ik ook bij de dealer terecht en dan is een P3300 ook wel mogelijk met een beetje zoeken. Ik heb absoluut geen zin om er meer aan uit te geven dan de subsidie van t-mobile.