ik heb een e900 en heb nu de instructies van kpn om te unlocken maar ik kom er niet uit? wie kan my helpen?
Hoewel KPN in de misschien in de brief zegt om het met simkaart te doen heb ik meer goede ervaringen gehoord als je de simkaart eruit haalt.
Dus: doe toestel uit, verwijder de simkaart en toe toestel aan, toestel vraag om simkaart maar doe die er niet in.
Op deze manier zou het moeten werken:
Voer nu de code in die je hebt gekregen, het is misschien makkelijker om deze op een blaadje te schrijven en cijfers wat uit elkaar zodat je niet in de war raakt.
De code begint met # (op de toestel), dan de p (dat doe je door 3x snel op * (sterretje) te drukken, dan w, (dat doe je door 4x snel achter elkaar op * te drukken), dan een + (dat doe je door 2x achter elkaar op * te drukken), dan de code van een heleboel cijfers dan weer een + (dus 2x * indrukken), dan weer een getal en tenslotte #.
Als het goed is komt er een melding: sim restriction off. Doe nu het toestel weer aan, en probeer als je die hebt een simkaart van een andere provider als die je totnu gebruikte. Als hij het gewoon doet (voor de juiste pincode van de nieuwe simkaart in) dan is het ok.
Let op: als je meer dan 5x een foute unlockcode invoert wil het niet meer, alleen via een kabel, dan moet je naar een unlocker.
Voer CODE in: #pw+0000000000+1#
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?