samsung type E 720

• Marion

Hallo mensen mijn toetsenbord doet het opeens niet meer, heeft iemand daar mss een oplossing voor???

De winkel is een beetje erg ver weg…………

bedankt

• Lemco

Hey Marion,

Reageert het toetsenbord helemaal niet meer? Als het toetsenbord echt stuk is daar geen oplossing voor. Ik weet niet hoelang je het toestel inmiddels hebt, maar laten repareren is het toestel niet meer waard. De kosten zullen hoger zijn dan wat het toestel nog opleverd. Ik denk dat je dan beter een nieuwe telefoon kunt aanschaffen, dan kun je weer een hele tijd vooruit!!!

Lemco

• Marion

dank voor je antwoord Lemco. We gaan morgen toch maar ff naar de winkel.

• Lemco

OK dan Marion,

Kijk ik kan je nu wel valse hoop geven maar daar heb je toch weinig aan. Want de Samsung E720 stamt al uit het 2e kwartaal van 2005 dus bijna 2¾ jaar oud, veel zul je er niet voor krijgen. Ik denk als € 50,- ervoor krijgt dat je in je handen mag knijpen. Dan dat de lak duurder wordt dan de brief , en dan realiseert dat je beter af bent met een nieuwe telefoon dan door te rommelen met een oude E720. Dan kun je beter rond kijken naar een nieuw toestel, dan kun je er voorlopig er weer tegen aan. En de toestellen van anno 2007/2008 zijn/worden steeds beter, ook Samsung word steeds beter je hebt bij de meeste Samsung toestellen geen vreemde kronkels meer zoals onhandig beltonen kiezen, en andere aparte gevallen waar een ander merk veel simpeler mee om gaat. Kijk eens naar de E950, of de D900i goede toestellen. Of de nieuwe toestellen van Nokia de 6300 of de populaire N73 of N95. D nieuwe Sony Ericsson K850i noem het maar op keuze genoeg. En 2008 zal ook weer een mooi toestel jaar worden. Met de N95 8GB, N82, en nog meer raadselachtige toestellen.

Lemco

• Moros

Klopt het dat de n95 met de nieuwe firmware update ook ngage spellen kan draaien??

• Lemco

Durf ik niet te zeggen ik denk van niet maar wat niet is kan komen natuurlijk. De Nokia N81 en N81 8GB kunnen dat wel.

Lemco

• Moros

Heb ik het verkeerd gelezen, zou toch voor alle N series gaan gelden.

• Lemco

Ja ik heb het ook verkeerd voor alle Nseries kun je N-Gage games draaien. Zeg een vraag voor jou weet je ook waar je die games kunt downloaden?

Lemco

• Moros

Nog niet, maar zijn die dingen niet via torrent site's te krijgen, maar zou de werking niet ingaan met de volgende firm-ware update van November???

• Lemco

Ik weet het niet das afwachten, maar ik heb hierover met iemand op MSN gesproken en die man zij ook van als je vanatiek mobiel wil gaan gamen dan ben je beter af met een DS of PSP. Voor tijdelijk vermaak is het wel leuk, bijvoorbeeld Super Mario op de N95 spelen. Maar verwacht niet veel van de graphics.

Lemco