Telefoon met styluspen

• Sabje

Hallo, ik gebruik nu de MDA Pro van T- mobile.

Het is een fijne telefoon, maar een hele grote telefoon.

Het grote voordeel van deze telefoon vind ik dat je met een stylus ( pen) heel snel een smsje kunt typen.

Aangezien hier het bereik zo slecht is in de woning waar ik pas naar verhuisd ben en ook bij een andere provider ook, heb ik niks aan het internet wat er op zit.

Dus vind ik het overbodig dat ik deze telefoon houd, vooral omdat het een aardig groot ding is.

Is er ook een Nokia die met een stylus pen werkt?

En dan bedoel ik er wel eentje die niet al ingehaald is door nog 30 andere types, want ik wil wel een beetje nieuw model..

Wie heeft er advies.

• migros

Nee dus. Er is op dit moment geen enkele nokia met een pennetje. Wel zijn er geluiden dat halverwege volgend jaar een soort iphone van de nokia komt. Op google zijn al beelden te zien van dit toestelletje.

• Sabje

Oke bedankt, dat is jammer.

Andere merken dan misschien op zakformaat?

Die dus niet zo groot en giga uitgebreid zijn als een MDA

En welke heeft een totstenbord, want dat typt ook redelijk snel.

Alvast weer bedankt :)

• Sabje

Even de vraag bijgewerkt.

• JeroenW

Je zou ‘s naar de hp’s kunnen kijken, die zijn iets kleiner. En de nieuwe htch touch is ook erg klein.

Punt is natuurlijk, een toetsenbord kun je niet kwijt in een heel kleine telefoon en een touchscreen heeft ook pas zin als het een redelijk formaat scherm is.

• migros

Je kan ook de mda compact III of htc p3300 nemen. Ik gebruik dit toestel al sinds februari en ben er zeer tevreden over. Ik heb zelfs de N95 ernaast maar die heb ik inmiddels te koop staan omdat ik de mda compact toch beter en kleiner vindt.

ps iemand een n95 voor 325 hebben?

• Brooks

kijk anders eens naar de htc touch

• Sabje

Hoi, ik heb gekeken naar die smartfoon, maar de reviews zijn niet zo heel erg best.

Weinig intern geheugen, te klein toestenbord etc..

Dan is mijn MDA nog even goed genoeg :)

• zackary

Hoe kom je daarbij? Prima reviews hoor!

http://www.kieskeurig.nl/review/6892D78D5EFBC3A9C125730000331CAB.htm

• JeroenW

64Mb ram en 128mb rom en een card slot is te weinig geheugen? Dan kun je beter nog een flinke tijd verder wachten.