time out voor gateway

• Rene

Hoi allemaal, sinds kort ben ik in het bezit van een samsung U600. Mooi ding, werkt opzich prima. heb eebn flexibel abonnement, van KPN. Maar….als ik een MMS wil versturen dan komt er na 90 seconden te staan….Kan bericht niet verzzenden: Time out voor gateway. Nu heb ik alle instellingen opgevraagd via KPN site. En ze claimen dat als je alles opgeslagen het werkt. NEE dus, bij mij in ieder geval niet.Samsung gemaild, en zij stuurden dezelfde instelling als KPN. Ook dit werkt(e) niet. Wie weet DE oplossing voor dit (mijn ) probleem……??

groetjes Rene

• HansK

1 grote hamer?

• Anonieme bezoeker

Als je hier alleen maar dit soort antwoorden komt geven, zeg 't dan. Doe ik je meteen in de blocklist.

• **josty**

nou nou niet meteen zo offensief reageren

een geintje op zijn tijd mag toch wel,tis weekend

er zijn leden die veel meer uitfreten dan zon onschuldig geintje dus dan lijkt het me een beetje krom als je hem om deze reden in de blocklist zet

• JeroenW

Dit is niet ‘t eerste “geintje” van hem/haar. Heb er nog een paar verwijderd. En ik vind ’t sowiso verdacht, eerst een gewone vraag posten en dan onder een andere naam rotzooi trappen.

Over geintjes gesproken, is dit er ook een?

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=208129&t=208078

• **josty**

wel als ik die gast ken :D

• JeroenW

Ik dacht al zoiets.

• Lemco

Is MMS wl gëactieveerd? Bij Ik had precies hetzelfde probleem alles was ingesteld zoals het hoorde maar was nog niet actief. Na activatie kon ik gewoon MMS'en.

Lemco