Vraagje...

• Kever

Hallooo, mijn vraag is: weet iemand of er een soort van theme-maker (programma voor pc) is voor Samsung, met name de laatste modellen???

Maak graag eigen themes, voor mijn Nokia 6680 met Series 60 Theme Studio. Maar wil nu graag de Samsung G800 of F700, dus benieuwd of het daar ook voor kan. Mijn keuze van mobiel hangt hier vanaf, anders toch weer Nokia.

Alvast bedankt!

Groetjes #

• **josty**

voor sony ericsson is er wel zoiets…maar samsung zou ik niet weten?

volgens google wel maar of die werken…

• Lemco

Samsung helemaal niet dat kun je wel schudden. Een Sasmsung met verwisselbare thema's moet nog uitgevonden worden. SE en Nokia kun je wel thema's verwisselen.

Lemco

• Anita

Hallo,

Ik heb een Samsung G600 en heb zelf een prachtig thema kunnen maken!!!

• Kever

Bedankt voor jullie reacties! Erg jammer dat het niet bestaat voor Samsung. Vind ze qua uiterlijk mooier dan Nokia :-(

Anita, waar/hoe je die thema kunnen maken???

Groetjes #

• Anita

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar je gaat naar

-instellingen

-display

-mijn thema

-opties

-wijzigen

en daar kun je een eigen thema maken met hele mooie achtergronden en kleuren en zo.

Je kunt twee eigen thema's bewaren.

Succes!!

• Kever

Thanx. Tis nie helemaal wat ik bedoel. Had het meer over een proggie voor je pc, waarme je thema's kan maken en dan op je gsm zetten, maar als je dus thema's op je gsm zelf kan maken, is dat ook leuk. Heb ik nog een vraaggie: kan je dan ook foto's/afbeeldingen invoegen, die volledig het scherm vullen?

Alvast bedankt!

Groetjes #

• Anita

Ja hoor!!