Nokia N82

• Lemco

Nokia N82 was een gerucht nu is het werkelijheid geworden Nokia gaat binnenkort de Nokia N82 aankondigen. http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2145&ch=1

Lemco

• migros

Ik zou niet teveel waarde hechten aan dit bericht. gsmhelpdesk is niet meer dan een reclamesite.

k zou gewoon gathering-tweakers of zo in de gaten houden, meestal weet het forum daar alles als eerste.

• GSM Helpdesk Nederland

Mag ik vragen waar jij je op baseert? GSM Helpdesk Nederland is geen reclame website. Uiteraard moet er geld verdiend worden om de website in de lucht te houden, maar de gehele website is onafhankelijk.

Groetjes,

Tim Wijkman

• JeroenW

Ja, buiten wat gesponsorde banners is het een nette, objectieve site. Wat niet wegneemt dat er op de forums van tweakers ook vaak goede info te vinden is.

• istanbullu

Objectief:?

Elke tekst die ik lees lijkt weer overgenomen te zijn van een fabrikant.

Ik lees nooit 1 kritische noot over een gsm of provider.

Elke tekst gaat over hoe goed een gsm is en geen enkel woord over de fouten of wat dan ook.

Objectief was nieuwemobiel.nl, helaas is dat ook al over.

• Moros

Ja wat is er aan de hand bij nieuwemobiel??, lees al tijden geen revieuws meer, het is eigenlijk een waardeloze site geworden.

• **josty**

dat is MR zijn schuld :D

• Lemco

Na dat het Marc zijn schuld is, is ook weer overdreven. Hij heft duidelijk aangegeven waarom hij niet meer bij NM.NL wou zitten. Marc heeft ook naog andere zaken als NM.NL op orde te zetten.

Lemco

• **josty**

…was ook als geintje bedoeld ;)

vandaar die —-> :D

• migros

Jij bent helemaal niet grappig.