Zaklantaarn

• Oneeye67

Hoi allen,

Vraagje, op de site nw.mobiel staat dat de N 73 en de N95 een zaklantaarn hebben.

Nu weet ik uit ervaring dat er een Nokia is die dat heeft, de benaming van t toestel weet ik niet, weet wel dat het een toestel was dat een rubber omhulsel had en als je t # toets ingedrukt hield ging de lamp aan.

Zelf heb k de N 95 maar in geen enkele beschrijving kan ik iets terug vinden over de zaklantaarn. Is dit n fabeltje of zit er toch een foefje bij??

Alvast dank….

Oneeye

• JeroenW

Even voor je gegoogled maar overal kom ik min of meer dit tegen.

http://discussions.europe.nokia.com/discussions/board/message?board.id=hardware&message.id=4759

• Sip

Nokia 1101 heeft een lichtje erop

Verder geen enkele toeter of bel. Geen blue tooth, geen camera, geen radio Niks. Je kunt ermee doen waar een telefoon voor gemaakt is. Bellen.

• Lemco

Ik heb ook de N95 en om eerlijk te zijn kan ik het niet vinden. Op NM.NL zie je idd bij de lijst van de eigenschappen ‘'zaklamp’' wordt vermeld. Maar ga je naar www.gsmhelpdesk.nl dan zie je dat de N95 geen zaklamp heeft. Je weet op laatst niet meer wie je moet geloven de specificaties kloppen voor een deel wel maar ook weer niet. GSM Helpdesk Nederland heeft lang alle specificaties niet vermeld dat heeft NM.NL veel beter op een rij gezet. Maar zaklamp ja ik zie het niet aan het toestel dat de N95 geen zaklamp heeft. Marc Rutten heeft de N95 goed uitgetest en hij zegt ook dat de N95 geen zaklamp heeft.

Lemco

• Oneeye67

Lemco dank je voor de info, ja ik weet jij hebt hem ook inderdaad en ja had al een vermoeden dat er specificatie teveel op stond hahahaha…..

Heb wel TT draaiend gekregen op me 95, weliswaar niet via de interne GPS maar met me TT muis.

Werkt perfect en zeker voor mij als ik op de motor zit.

Grtzz……..

• Lemco

Ok dan, na de meeste specificaties kloppen op NM.NL wel omdat Marc ze op de site heeft gezet. Alleen zaklamp?!? Ik denk dat je het maar moet zien als een foutje meer niet. En aan de andere kant is het ook maar beter dat er geen zaklamp op zit want de N95 heeft echt een bagger uithoudingsvermogen, alhouwel Nokia's net diesels zijn hoelanger je het toestel hebt hoe langer het uithoudingsvermogen ook wordt. Maar dat moet je min of meer gewoon voelen. Maximaal kan ik het 2.5 dag uihouden maar dan speel ik er ook bijna niet mee.

Het verbruik is veel te hoog.

Lemco

• azalaia

Kk gebruik o.a. een Nokia 1100 met groen schermpje en mèt een zaklantaarn er op.

Laatst had ik mijn fietssleuteltje op de grond laten vallen toen het al donker was, maar ik had em meteen toen ik de grond bijscheen….

Groeten van azalaia.

• Oneeye67

@ allen

dank voor jullie reactie's en zoals mijn vermoeden was….

er zit GEEN zaklantaarn op de N95

Maar ach daar valt mee te leven, heb n goed werkende Mag-Lite :)

Maar heb sinds gister TV op me N95 en dat is wel gaaf, weliswaar op t kleine schermpje maar toch……..:)