nokia e73 en msn

• Gerda

Hey hallo ik heb een nokia e73,met onbeperkt internet ,werkt op zich prima,maar wie kan mij vertellen hoe ik hier msn op kan zetten?kan nu alleen via beta verdie msn,en!en als ik 5 minuten de telefoon niet aanraakt ben ik weer uitgelogd!!!BVD Kus!!!!

• Lemco

http://blog.isquare.nl/?p=316

kijk hier maar op.

Lemco

• Gerda

Hey bedankt voor je reacktie,maar hier kan ik helaas geen wijs uit worden , niet iets met een betere uitleg of directe link?

• Lemco

Hmm, je kunt ook MSN Messenger via de telefoon zelf downloaden. Menu>Downloaden daarna catalogus vernieuwen en daarna WinLife aanklikken. Daar zie je Mail and IM staan die ga je downloaden en binnen enkele minuten kun je MSN'en op je N73. Aangezien de N73 geen WLAN/Wifi heeft moet je het downloaden via GPRS of UMTS doen en worden kosten in rekening gebracht. dit is in jou geval maar tijdelijk.

Lemco

• Gerda

ja ok bedankt ik ga morgen middag proberen,maar kosten in rekening gebracht?hoeveel en voor hoe lang?ik heb kpn onbeperkt internet mobiel

• Gerda

heb gedaan wat je schreef maar zie nergens WinLife staan na het vernieuwen van die lijst.? mvg Gerda xxx

• scooby

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb nog even één vraag, want volgens mij is de camera niet beschermd dmv een kapje of klepje zoals wel bij de D900i klopt dat?

• Lemco

Op de N73 zit een active camera schuif als je die naar beneden haalt activeer je de camera gelijk.

Lemco

• Lemco

Vreemd, GPRS verbinding heb je nodig om WinLife downloaden. Misschien is het ook wel mogelijk om een softwareupdate te gaan doen dat kun je via Nokia Servicepoint doen maar ook zelf kun je de N73 een firmwaire update geven via de datakabel. En ga dan weer naar downloaden en probeer dan no eens.

Lemco

• pascal

ik heb precies het zelfde probleem als gerda

ook heb ik mijn software al geupdate maar nog steeds geen winlife bij de download staan :S word een beetje hopeloos van

mvgr pascal