Hallo Allemaal
wij hebben sinds dat Telfort KPN is geworden ook problemen
afgelopen weekend was het dan ook echt de druppel die de emmer deed overlopen
niet kunnen bellen na een stuk of 10 keer of zelfs meer de melding “fout bij verbinding”
wij kunnen niet meer bellen en ook niet gebeld worden
Mobiel is het enige wat we hebben, geen vaste telefoon
na dat we het hele weekend steeds weer naar de klantenservice van Telfort gebeld hebben
en dan steeds iemand daar aan de telefoon krijgt die je alleen maar verwijst naar de voorwaarde van Telfort…….en mailtjes doorstuurt naar de supervisor (die je niet terug belt) kom je geen stap verder mee…
na de zoveelste keer bellen hebben we eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die kon vertellen dat ons postcode gebied zich in een zogenoemde “white spot”bevind..met de mededeling dat ze dit de eerste keer dat we belde ook al hadden kunnen zien.
Inmiddels is ons toe gezegt dat wij kosteloos ons abbo mogen opzeggen.
en dit gaan wij ook zeker doen zo hebben we er ook niet veel aan
nu zijn we er ook achter gekomen dat waarschijnlijk de hele flat waarin wij wonen er last van heeft incl abbo's van Hi KPN en alles wat op het KPN netwerk meelift waarschijnlijk.
Dus als je er last van heb gewoon blijven bellen en je rechtsbijstand inschakelen of de melding geven dat je dit doet dan wordt het wel snel opgelost.