telfort/kpn

  • ruud

    Ook mijn vrouw en ik hebben problemen met kpn netwerk. Voorheen geen enkel probleem via het telfort netwerk maar sinds de overgang naar kpn ronduit triets. Geen verbinding, gesprekken die niet te verstaan zijn en wegvallen. Kortom waardeloos.

    De enige wat ze bij telfort kunnen zeggen is dat we in een whitespot omgeving zitten en dat terwijl er om mij heen tenminste 3 masten staan.

  • DE_GEKSTE

    mooi voor beeld heb ik er van

    mail van telfort

    diverse klachten

    Samenvatting Vraag

    —————————————————————

    Reactie (Carmen) - 02/10/2007 03:46 PM

    Geachte DE_GEKSTE,

    Op 25 september heeft u telefonisch contact gehad met een van de medewerkers van

    onze klantenservice. In dit gesprek gaf u aan dat uw gesprek steeds weg valt op

    een bepaalde locatie en u geeft aan dat u het niet eens bent met de betaalde

    klantenservice. Graag gaan wij hierop in.

    De klantenservice is dit jaar een betaalde dienst geworden. Indien u echter geen

    kosten wilt hebben door contact op te nemen met de klantenservice, kunt ook via

    een andere weg contact opnemen. U kunt de klantenservice tevens per e-mail

    bereiken. Deze dienst is geheel kosteloos.

    Helaas kunnen wij niets doen aan het feit dat u op een bepaalde locatie weinig

    bereik heeft. Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor het bereik op dat

    punt minder is.

    Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op www.telfort.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Telfort B.V.

    Klantenservice

  • DE_GEKSTE

    EN IK DAG BIJ RADAR OF ZO STAAN ER OOK VEEL KLACHTE

  • DE_GEKSTE

    sorry voor de caps lock

  • Marly

    @Patricia : AH Mobiel gebruikt het netwerk van Telfort/KPN.

    Daar schiet je dus niets mee op, als je inderdaad slechte dekking hebt.

  • Jessica

    Hallo Allemaal

    wij hebben sinds dat Telfort KPN is geworden ook problemen

    afgelopen weekend was het dan ook echt de druppel die de emmer deed overlopen

    niet kunnen bellen na een stuk of 10 keer of zelfs meer de melding “fout bij verbinding”

    wij kunnen niet meer bellen en ook niet gebeld worden

    Mobiel is het enige wat we hebben, geen vaste telefoon

    na dat we het hele weekend steeds weer naar de klantenservice van Telfort gebeld hebben

    en dan steeds iemand daar aan de telefoon krijgt die je alleen maar verwijst naar de voorwaarde van Telfort…….en mailtjes doorstuurt naar de supervisor (die je niet terug belt) kom je geen stap verder mee…

    na de zoveelste keer bellen hebben we eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die kon vertellen dat ons postcode gebied zich in een zogenoemde “white spot”bevind..met de mededeling dat ze dit de eerste keer dat we belde ook al hadden kunnen zien.

    Inmiddels is ons toe gezegt dat wij kosteloos ons abbo mogen opzeggen.

    en dit gaan wij ook zeker doen zo hebben we er ook niet veel aan

    nu zijn we er ook achter gekomen dat waarschijnlijk de hele flat waarin wij wonen er last van heeft incl abbo's van Hi KPN en alles wat op het KPN netwerk meelift waarschijnlijk.

    Dus als je er last van heb gewoon blijven bellen en je rechtsbijstand inschakelen of de melding geven dat je dit doet dan wordt het wel snel opgelost.