Nokia N95 of de HTC Tytn II?

• Heiko

Ik twijfel nog. Welke zou jij nemen en waarom??? De HTC Tytn II is toch hetzelfde als de TMobile vario 3 (is er verschil?) Ben benieuwd naar de reacties. Alvast dank.

• Ruud

De Nokia N95 heeft een enkele voordelen t.o.v. de HTC Tytn II. Hij heeft een betere camera (5.0 tegen 3.2) en is wat lichter. Daarentegen heeft de HTC weer een wat langere standby- en beltijd en een groter intern geheugen (ongeveer 100mb meer).

De HTC Tytn II en de T-Mobile vario 3 zijn inderdaad hetzelfde. Ik zou wel voor de HTC gaan vanwege de service (uitbreidingen/oplossen van fouten in software worden via HTC snel doorgevoerd)

Ruud

www.gsmacties.nl

• Jermaine

Het is geheel aan wat jouw wensen zijn.

Ik persoonlijk heb ook zitten twijfelen tussen deze 2 apparaten.

Ik vind de Nokia N95 er echt heel slick uitzien, qua functies is ie zeker niet de minste. En nokia staat gewoon garant voor degelijke telefoons, die gewoon hun werk goed doen.

Echter ik heb uiteindelijk voor de Tytn 2 gekozen om de volgende redenen:

- Windows Mobile is veel compitabeler als symbian, op windows werkt praktisch elk denkbaar programma wel. Bij symbian jammer genoeg nog niet.

- de tytn 2 heeft een compleet toetsenbord, hetgeen vooral handig is als men gaat werken in word, excel,etc.

- Het kiepbare scherm is natuurlijk een lust voor het oog

- en de verdere oneindige mogelijkheden die de tytn bied qua uitbreidingen, men is niet afhankelijk van software speciaal gebouwd voor symbian maar kan kiezen uit alles wat mogelijk is.

Het is gewoon waar men persoonlijk veel waarde aan hecht. Maak je veel foto's en luister je veel muziek, dan zou ik voor de nokia gaan. Hecht je meer waarde aan snel invoeren en gemak. dan zou ik voor de tytn 2 gaan