Hallo,
Ik zit te twijfelen over de aanschaf van een nokia 73 of de samsung D900i.
Kan iemand hierin adviseren?
Alvast bedankt !
Na lekker spelen kun je ook met de D900i, alleen de met de N73 kun je ook TomTom op zetten of Route 66, en met de GPS ontvanger kun je lekker van A naar B navigeren. De N73 heeft ook nog eens een groter scherm namelijk 2.4 inc. Het toestel is ook makkelijke rte bedienen en echt alles zit erop behalfe WLAN/Wifi 803.11 b/g. Ook kun je sindskort MSN erop zetten dat moet de D900i missen. Beide toestellen hebben een 3.2 Mpixel camera. dus dat ontloopt elkaar niet.
Lemco
Ik zou persoonlijker voor de Nokia N73 gaan en waarom, omdat het menu veel gebruikersvriendelijker is dan die van Samsung. Nokia heeft beter aan zaken gedacht als het gaat om synchroniseren van bestanden van telefoon naar PC en andersom, maar ook van telefoon naar telefoon. Voorbeeldje ik wou geschoten foto's van mijn N95 naar de Samsung versturen, maar het probleem is dat de Samsung het bestand wel via Bluetooth heeft ontvangen maar het toestel kende het totaal niet je zag geen foto maar een vraagteken. Ook zit er geen Voice command en Voice dialing in maar alleen voice memo, dus dat wil zeggen als je toestel afgaat kun je nooit een gesprek starten als je een Bluetooth headset in hebt, dan moet je iedere keer het toestel erbij pakken. De N73 ondersteund ook UMTS en heeft een sucandaire camera aan de voorkant, dus naast viedeotelefonie/beeldbellen kun je ook lekker snel internetten. Als je wil internetten met de D900i heb je alleen het trage GPRS verbinding. De N73 heeft Symbian OS software. Andere voordelen van het Symbian platform zijn de grote mate van stabiliteit, gebruikersvriendelijkheid en het lage batterijverbruik. Kortom meer dan voldoende redenen om voor de N73 te gaan. En daarbij komt dat je ook nog dat je het toestel nog in verschillende uitvoeringen kunt krijgen. Ik weet niet of de camera van de D900i een andere plaats heeft gekregen ten opzichte van de D900, maar die van de N73 is beschermt tegen stof en vuil als je de camera niet gebruikt. En je hoeft ook niet bang te zijn dat de schuif onverwacht in je broekzak naar beneden gaat wat bij de N70 wel het geval was.
Lemco
Ik, de camera van de N73 zit een actieve schuif en tik effe op Google voor de afbeeldingen. De schuif blijft stevig op zijn plaats zitten als je de N73 in je broekzak hebt zitten. De N70 had ook een camera schuifje maar die ging nog wel eens naar beneden. De D900i laat de camera zien als je hem open schuift, de N73 is een candybar toestel, maar Nokia heeft er nog een plaatje plastic achter op de batterij klep gemaakt ben behoeve voor de bescherming van de camera.
Renate kan je misschien het ook wel uitleggen. Ikzelf heb geen N73.
Lemco
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?