SPV M700 niet aanschaffen!!!

• Eilt Zandvoort

Via Orange heb ik een abonnement aangeschaft met daarbij als toestel de SPV M700. Wat een flut toestel! Het eerste wat me opviel na het uitpakken was de logge vorm en het plakkerige uiterlijk. Iedere aanraking gaf een vlek.

Het is een toestel zonder cijfertoetsen en op het scherm komen dus snel vingerafdrukken. Je kan ook het bijgeleverde pennetje gebruiken maar die zijn zeer fragiel. Beide pennetjes zijn inmiddels gebroken. Moet je naar een Orange-zaak om een nieuwe te kopen.

Dan gaan we bellen. Dat lukt soms maar na enige tijd wordt de verbinding met een jankend geluid opeens afgebroken. Ik heb inmiddels een nieuwe sim gekregen - geen oplossing; een test laten doen in de winkel - geen oplossing. Nu geef ik het op ik heb inmiddels een ander simlock-vrij toestel gekocht. Hebben meer mensen die problemen gehad met dit toestel? Wat vinden jullie van de service bij Orange?

• istanbullu

Heb je de gps-module al geopend? Volgens mij ligt er trouwens ook een software-update bij HTC klaar.

De p3300 is veel mooier en beter trouwens. Verder kraakt en jankt mijn N95 van nokia even hard als jouw M700:)

• JeroenW

Eilt Zandvoort schreef:

>

> Via Orange heb ik een abonnement aangeschaft met daarbij als

> toestel de SPV M700. Wat een flut toestel! Het eerste wat me

> opviel na het uitpakken was de logge vorm en het plakkerige

> uiterlijk. Iedere aanraking gaf een vlek.

> Het is een toestel zonder cijfertoetsen en op het scherm

> komen dus snel vingerafdrukken. Je kan ook het bijgeleverde

> pennetje gebruiken maar die zijn zeer fragiel. Beide

> pennetjes zijn inmiddels gebroken. Moet je naar een

> Orange-zaak om een nieuwe te kopen

Of je bestelt ze via ebay. Scherm vlekken zijn een stuk minder erg als je er een screenprotector bij neemt..

>

> Dan gaan we bellen. Dat lukt soms maar na enige tijd wordt de

> verbinding met een jankend geluid opeens afgebroken. Ik heb

> inmiddels een nieuwe sim gekregen - geen oplossing; een test

> laten doen in de winkel - geen oplossing. Nu geef ik het op

> ik heb inmiddels een ander simlock-vrij toestel gekocht.

> Hebben meer mensen die problemen gehad met dit toestel? Wat

> vinden jullie van de service bij Orange?

Lijkt me dat je een firmware update nodig hebt.

Waarom heeft orange dit niet voor je opgelost? Of heb je niet veel moeite meer gedaan?