abonement verlengd...gaat pas 4 maanden later in??

• mrtops

hallo misschien een gekke vraag

op 13 september kon ik mn abonement verlengen bij telfort(4 maanden ervoor al)

nu heb ik dat gedaan en wacht ik op mn mobieltje

heb de htc touch gekozen met dat internet bundel(onbeperkt internet)

maar nu zie ik met inloggen op de telfort site dat die internet bundel enz pas in 13 januari 2008 ingaat!

lekker dan….heb ik de htc touch kan ik er niet mee onbeperkt internetten!!!!

of kan ik nog die 4 maanden ervoor dat onbeperkt internet krijgen?????

wie weet raad?

alvast bedankt

• Jim

Klopt, je kan bij Telfort 4 maanden voor het einde van je huidige contract al verlengen. Je krijgt wel direct een nieuwe telefoon, maar je abonnement zal pas in gaan op het moment dat je huidige abonnement verlopen is, in jou geval is dat dus 13 januari.

Je kan even bellen met de klantenservice (1200 vanaf je telefoon) of ze de internetbundel kunnen toevoegen op je huidige abonnement.

• mrtops

hee thnxss voor het berichtje jim!!

heb ze net gebeld alleen kreeg een 1 of andere vage muts(sorry voor de woordenspelling)

maar die vertelde me dat ik het niet eerder kan nemen dat internetbundel!

ze was al vaag dus ik ga het zaterdag eens proberen bij een telfort winkel!

best raar als het echt niet eerder kan….kunnen ze meer geld verdienen willen ze het niet.

en een smsbundel kan je wel alle tijd veranderen!

maar kijken wat ze zaterdag zeggen

greeetzzzzz mrtops

• JeroenW

Dat soort callcenters kan je ook ophangen en meteen opnieuw bellen, krijg je een andere muts.

Vind 't opzich wel logisch, wel vreemd dat ze de bundel niet aan je huidige contract kunnen toevoegen.

• Jim

Dat ze niets kunnen toevoegen heeft te maken met de verlenging, het gebruikte systeem laat dit simpelweg gewoon niet toe. Het langs komen in de winkel heeft geen zin, daar wordt exact hetzelfe systeem gebruikt als op het callcenter.