N73 vraagjes

• Nanda

Hallo,

Weet iemand of je zoals bij andere nokia's de teken/lettergrootte van de N73 groter kan zetten???? en zo ja hoe????

En is de automatische toetsenblokkering ook in te stellen??

Als iemand me hiermee kan helpen, bedankt.

• Lemco

Hey, Nanda

Automatische toetsen blokkade zit wel op de N73, maar instelbaar letter formaat is nog een vraag. Dan zou je eventueel even naar vrienden/collega's moeten vragen als men ook een N73 in bezit heeft, of zelf een hebt.

Weetje: Instelbaar letter formaat vind men in Instellingen, Weergave. Automatisch toetsen blokade vind je in Instellingen, beveiliging.

Lemco

• wilco

even de aan/uit knop kort indrukken krijg je menu wat je wil toetsblokkering etc etc

• Jeroen

en als je automatische toetsblokkering wilt zoals alle andere nokia's moet je in google zoeken naar:

autolock

dan kom je hier uit:

http://fuse.stc.cx/autolock/

wel de goede versie kiezen :)

• Lemco

Yup dat is ook een optie, als het van af fabriek er niet inzit. In de N95 zit het wel auto loc. Maar heeft de N73 ook instelbaar letter formaat?

Lemco

• wilco

ja de letters en cijfers kun je ook instellen van grote.

• Nanda

Nou ik heb t bij iemand nagevraagd die een N73 heeft. De automatische toetsenblokkering moet idd via een proggie.

De teken grootte zou niet te wijzigen zijn. Een oplossing zou zijn een ander thema te downe van internet met grotere letters en dat is niet zo makkelijk voor me hahaha.

Nog andere oplossingen???