msn op n73

• haaguhnees

beste mede forumers,

ben nu al een paar dagen zelf bezig maar het lukt me nog steeds niet om msn messenger op mijn nokia te krijgen

wie o wie helpt mij?

mvg

wes

• Marchel

http://blog.isquare.nl/?p=316

Werkt super.

Wel op je telefoon installeren i.p.v.op je geheugenkaart.

Marchel.

• Lemco

Makkelijk het werkt bij mij ook super, dus het moet ook bij jou werken.

Ik zal je wel even helpen hoe je MSN Messenger op de N73 krijgt.

Ga naar Menu, vervolgens naar Downloaden, lijst bijwerken als je dat nog niet gedaan hebt. Dit gaat wel via GPRS verkeer. Daarna ga je naar WinLife en download MSN Messenger op je telefoon. Volg daarna de instructies, en installeer Mail and IM. Ook IM Spaces kun je installeren. MSN op de N73, N80 Internet Edition en N95 is tot nu toe gratis, Nokia is wel van plan om kosten er aan te binden naast het GPRS kosten van je serviceprovider. Alleen voor de N80 Internet Edition en N95 is de helemaal gratis omdat zij over WLAN/Wifi beschikken.

Lemco

• haaguhnees

ik heb de keuze van marchel gepakt

top werkt perfect

bedankt

wes

• Marchel

Graag gedaan .

Marchel.

• B@co

kan het ook op een gewone N80?

heb het wel geprobeerd.

• Lemco

Yup MSN is maar voor 3 toestellen geschikt en de N80 is ook geschikt voor MSN. Mijn moeder heeft een N80 die is veranderd naar N80i en heeft ook MSN.

Lemco

• raoul

ik heb msn messenger gedownload en geinstaleerd maar welk accespoint moet ik gebruiken want bij geen van alle doet die het bedankt laterzzz kan iemand mij aub het antwoord mailen op pas_op_raoul@hotmail.com