SE K750i gaat niet meer aan

• Jeroen

Hallo,

Ik heb een Sony Ericsson K750i die niet meer aan wil (kpn pp). Geen garantie meer.

Van de week even uit gezet om een andere simkaart te plaatsen (ook kpn), batterij erin, klepje erop en op aan/uit-knop gedrukt zoals altijd: Er gaat even een rood lampje branden van de infra-rood bovenop en na ongeveer 5 seconden gaat het beeldscherm aan (helemaal wit) en een sec. later uit, en dat was het.

Hierna doet hij niets meer, pas als ik de batt. er uit en in doe kan ik bovenstaande herhalen…

Batterij was zeker niet leeg, maar ik heb hem toch maar een nacht opgeladen (er was trouwens niet te zien dat hij aan het laden was, normaal gaat hij even aan “batterij laden” of “snelladen”). Software, hardware, prullebak???? Help…

Jeroen.

• azalaia

misschien de batterij uitgeblust…

azalaia

• Jeroen

Hij werkt weer!

Ik geloof dat ik het zo gedaan heb: batterij eruit, lader eraan (rood lampje ging weer aan), batterij erin (lampje werd redelijk fel), beeldscherm nog steeds compleet uit, na een paar uur was lampje uit gegaan, lader eraf en aangezet!

Kan iets andere volgorde geweest zijn, ben beetje aan het rommelen geweest, maar hij werkt. Misschien toch iets met de batterij aan de hand ofzo.

Gr,

Jeroen