Samsung U700

• moniek

Sinds vanavond heb ik een Samsung U700, heel leuk toestel maar nu ik heb al mijn telefoonnummers op mijn simkaart staan, en als ik nu gebeld wordt geeft ie de naam van de beller niet door en begint het telefoonnummer met +31.

Houd dit in dat ik nu voor alle nummers +31 moet gaan zetten of is er een snellere oplossing?

Het boekje heb ik al uitgeplozen maar het staat er niet in…….daarom hoop ik dat hier iemand is die mij kan helpen.

Bedankt!!

• Lemco

Hey Moniek,

Ik denk dat je alle nummers naar het telefoon geheugen moet kopiëren om vervolgens de namen van je contacten te kunnen zien als je gebeld word. Ik weet ook niet of het toestel gevraagd heeft om al je contacten van de SIM naar het dynamisch telefoon geheugen te kopiëren. Anders moet je dit 1 voor 1 handmatig doen.

Over het +31 maakt niet veel uit als je nou belt met 06———- of met +31——- het maakt in beide gevallen niets uit,

in Nederland. Ga je op vakantie naar het buitenland en je wil dan naar het thuisfront bellen, moet je wel +31 gebruiken. Persoonlijk vind ik het makkelijker om +31 te gebruiken want dan hoef je er niet meer naar om te zien want +31 werkt zowel in Nederland als in het buitenland.

Lemco

• Jipke frl

Ook een vraagje hierover aan Lemco dan:

Ik had een smasung e340 met een Hi simkaart er in, heb deze vorige week overgedaan in de N70, moest ik het overbrengen naar geheugen gsm, is goed, als je dat wilt………….Maar straks moet ik deze simkaart er uit doen en die van Telfort er in, staat mijn telefoonboekje dan nog in de gsm en kan ik met deze sim gewoon verder gaan of zal ik alles dan opnieuw in moeten voeren.

Hopelijk weet je dit ( toevallig)?

• Lemco

Nee hoor, de N70 kopiëert alle nummers van de SIM naar het dynamisch telefoon geheugen, en slaat ze op. Als je een SIM-kaart van Telfort in de N70 doet zal de N70 opnieuw vragen om alle nummers van de SIM naar het interne dynamisch telefoon geheugen te kopiëren en op te slaan. Dit geld overigens alleen voor de 1e keer omdat de SIM nieuw is voor het toestel dan. Als je de SIM dan weer uit en in het toestel doe zal je niet opnieuw gevraagd worden om alle nummers te kopiëren!!!

Lemco