Welke GSM ????

• T.Wildeboer

Was even Benieuwd… stel je gaat nu een nieuw toestel uitkiezen, welke zou je kiezen en waarom???

Let me know!!!

Gr.

T.Wildeboer

• Angela

Toevallig vandaag mijn abo verlengd…

Een LG KE970 Shine. Omdat ie mooi is, functioneel en ik wel weer eens wat anders wilde dan een Samsung.

Mijn eisen waren: minimaal een 2.0 megapixel camera erop. Wekker, agenda, bluetouth, mp3 en camera, ringtones zelf erop kunnen zetten. Dat doet ie dus allemaal.

Angela

• Lemco

Ik heb een Nokia N95 voor een tijdje terug gekocht en waarom omdat hij het meest complete toestel is wat op de markt verkrijgbaar is. Denk aan 5.0 Mpixel camera met autofocus en Carl Zeiss opticus lens, ingebouwde GPS met Navigatiesysteem, 16.777.216 TFT kleurenscherm (240x320), Video opnemen op DVD kwaliteit, UMTS/HSDPA, EDGE, HSCSD, Bluetooth, infrarood, WLAN/Wifi 802.11b/g, noem maar op! Je kunt je E-mail er mee raadplegen er op internetten, onderweg een muziekje opzetten en altijd weet je de weg weer terug. Nokia N95 de computer opnieuw uitgevonden!

Lemco

• Moros

Denk aan 5.0 Mpixel camera met autofocus en Carl Zeiss opticus lens, Video opnemen op DVD kwaliteit?? En hoeveel gebruik je dit nu werkelijk, dat ding is veel te duur.

• istanbullu

Ik heb dat ding voor de vakantie gekocht. Leuke toestel, veel bekijks en mooie foto's en video's gemaakt. Nu ik weer terug ben krijg ik dat ding aan de straatstenen niet kwijt.

Ik zou het gewoon op een bescheiden toestel houden.

• Moros

Voor 100 euro wil ik hem wel overnemen :)

• Lemco

Zo'n goedkope N95 vind je nergens. Maar ja ik gebruik het wel eens, maar niet echt intensief. Jij hebt ook wel programma's op je toestel zitten die je nooit zal gebruiken. Ik zie de N95 als een hebbedingetje.

Lemco

• Moros

Dus eigenlijk was je beter af met een goedkopere telefoon :)

• Lemco

Neu, maar ik loop het liefst met hetcompleetste toestel rond, en a dat kost geld. Nou en heb je daar soms moeite mee dan.

• Moros

Moeite mee waarom?? het is jouw geld dat je uitgeeft :)