gsm met knappe Mp3-speler?

• Ron

Ik ben aan een nieuw mobieltje toe en zou nu eigenlijk wel een toestel willen die aan de volgende eisen zou voldoen :

a. je moet ermee kunnen bellen

b. het zou een goede en makkelijk te bedienen Mp3-speler moeten zijn, waarmee je ook heel eenvoudig door de nummers en artiesten heen kan scrollen.

c. ruimte voor een geheugenkaartje van een aantal Gig om de Mp3-files op te zetten.

d. en je zou er redelijke foto's mee moeten kunnen maken.

e. zo klein en licht mogelijk.

f. minimaal 3-band.

Alle overige functies zoals internet, spelletjes, agenda enz vind ik volkomen onbelangrijk.

Door het bos van de vele toestellen die te koop zijn zie ik de bomen niet meer…. wie wel?

Alvast bedankt,

Ron.

• Nokio swO

Nokia 5700 XpressMusic. :+

• Ron

ziet er goed uit, maar zijn er geen toestellen die zwaardere geheugenkaarten aankunnen ( bv 4 Gig.)?

• Lemco

N95

Lemco

• Joyce

Ik had laatst ook zo'n vraag, en ik kreeg dit als antwoord….

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=207401&t=207401

• Nokio swO

En welke ga jij kopen of jij gekocht? :+

• Ron

Tja, welke ga ik kopen….ik ben er nog niet uit, Qua geheugencapaciteit zou ik zeggen de Nokia N91 ( 8 Gig) ( zie de reactie van Joyce).

4 Gig geheugen ( als kaartje of intern) vind ik wel het minimum, zodat ik voldoende muziek en wat foto's kwijt kan.

Ik ga dan ook nog even kijken naar de kwaliteit van de camera, het formaat ( ik heb mijn gsm altijd in mijn broekzak) en gewicht van het toestel en het bedieningsgemak van de Mp3-speler.

Ik hoop daar deze week een beetje uit te komen maar houd jullie op de hoogte!

Iedereen tot nu toe bedankt voor de reacties!

Groet,

Ron.