Muziek via Bleutooth oortje?

• Ray

Ik heb een SE W880i en nu wilde ik een bleutooth oortje gaan halen zo'n wat je aan je oor hangt maar kan ik ook muziek luisteren via dit mono oortje of werkt dit alleen met stereo headset?

• Lemco

Nee hoor je kunt gewoon muziek luisteren met een Bluetooth headset, alleen klinkt het niet echt fijn. Ikzelf vind ik van niet. Je kunt ook een stereo Bluetooth headset nemen want je W880i ondersteund als het goed is ook Bluetooth 2.0 A2DP Stereo Audio Profiel. Maar ik kan niet in je beurs kijken dus het is zelf weten.

Lemco

• Ray

ok nee hety geld is niet zo'n probleem maar ik gebruik hem tijdens werk en dan kan ik niet met een walkman rond lopen en als ik nu gewoon een oortje in heb dan merk je het niet ziet uit als een gewoon handsfree set.

Ja mijn collega kwam ermee dat het niet zou werken hij heeft ook een w serie van sonyericson en hij kan de walkman funtie niet gebruiken via het bleutooth oortje.

• Ray

Nou heb net een mono bleutooth oortje gehals in de winkel zeiden ze ook het gaat maar het gaat dus niet alleen de gesprekken lukt als de beltoon afgaat hoor ik in de headset nog niet eens de mp3 alleen zo'n piep.