Samsung D500 probleem.

• Nick

hallo.

mijn D500 is nu 2.5 jaar oud. en was eerst van mn vader. die heeft er vrij veel mee gebeld. 3weken terug begon het. ik moest hem ineens elke dag opladen. en vorige week begon beeld te knipperen. nu…als ik accu indoe. springt het beeld al aan, maar is het alleen wit :s als je dan je pincode wil doen. reageert hij niet, want de enigste toetsen die het doen zijn: # en de aan/uit knop.

wat raar is, is dat die ochtend, de toetsen het nog wel deden. ik heb hem volledig opgeladen. en mn vader heeft ampere gemeten. er zit kennelijk geen vermogen meer in. Belcompany zei dat het de accu is. maar kan ook mobiel zelf zijn. zal ik er op gokken dat het de accu is? en er eentje via internet bestellen?

dank voor uw tijd ;)

Nick.

• Jim

Toestel is nog minder waard dan een nieuwe accu, ik zou kijken naar een nieuwe telefoon.

Straks heb je een nieuwe accu, gaat er wat anders stuk.

• Nick

nieuwe accu is maar €15.

en ikvind het een fijn ding :P

• Lemco

Ik denk dat het puur slijtage is, nu is het de accu wat wordt het volgende mankement? Jim heeft wel gelijk er zijn veel nieuwe toestellen erbij gekomen, kijk eens rond en vind want je mooi vind, zoals de Samsung U700.

Lemco

• Jim

En niet orginele accu is 15,- idd, maar verwacht niet dat die net zo lang mee gaat als een echte.

• Nick

punt is. ik verdien nog niet :P en ik weet zelf ook dat hij langzaam naar z'n einde gaat. er is in totaal iets van 150uur mee gebeld. Lemco heeft daar gelijk in.

ik zat zelf te kijken naar een Samsung E250. al weet ik niet hoe de camera is. ‘VGA’ m'n Sagem myc4-2 heeft ook VGA. is 10keer niks.

Jim schreef:

>

> En niet orginele accu is 15,- idd, maar verwacht niet dat die

> net zo lang mee gaat als een echte.

had al zo'n vermoede.

• Marly

Ideaal zou zijn, wanneer je van iemand een accu zou kunnen lenen, om te kijken of het daaraan ligt. Het is natuurlijk weggegooid geld, wanneer je een accu gaat kopen en het blijkt aan het toestel te liggen.

Klap- en schuiftoestellen gaan gewoonlijk niet zo lang mee, als een zgn. candybar, wanneer je Samsung 2.5 jaar oud is, heeft hij het al heel erg netjes gedaan !

Welke provider heb je ? KPN heeft momenteel de Samsung Z650i in hun webshop in de “uitverkoop”, omdat ze stoppen met i-mode. Zeer geavanceerd en mooi toestel, nu slechts 138,- euro, geen verzendkosten (heb hem in een andere internetshop voor 349,- gezien), maar wel met simlock.

• Nick

niemand in mijn omgeving heeft er 1. dus dat is wel balen.

ik heb Telfort Prepaid ;)

mwah, als ik een nieuwe neem. wordt het de Samsung E250.

alleen…*off-topic* het is een vga camera. iemand ervaring met deze telefoon? ik wil goeie camera :)

• Lemco

Na de VGA (0.3 Mpixel) presteert niet zo goed als de D500. Het is puur voor een leuke shot meer niet. Kijk eens naar www.nieuwemobiel.nl of www.gsmhelpdesk.nl voor een nieuw toestel, maar als je een toestel wil met betere camera moet je nog even door sparen.

Lemco

• Nick

hmm…ik hebrond gekeken. en ga voor een nieuwe ;)

Samsung E390., abonnement: KPN 20. 1jaar. elke maand €5 korting. :D

1vraag daarover.

http://bestelmaar.nl/bestelm/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=nkpn1e1&ab_agid=2&M5ABRelArt=se390bl

'gratis belminuten/sms' 100 min / 100 SMS

wat houdt dat precies in? 10 belminuten én 100 sms. of moet je 1 van de 2 kiezen?