Welke Gsm is het beste als Mp3 speler...

• Joyce L.

Over zo'n 2 maanden loopt mijn abonnement af, en ik ben nu ‘n beetje aan het kijken naar ’n andere telefoon. Ik heb 'n Mp3 speler, en dus mijn mobile, maar het liefst neem ik maar één apparaat mee. Welke Gsm is erg vriendelijk met Mp3, heeft uitbreidbaar geheugen en is makkelijk te bedienen….

Kan iemand mij hier mee helpen?

• Ruud

Sony Ericsson is denk ik het verst in de ontwikkeling van de mp3speler op een gsm. De W810i, W850i, W880i en de W950i (deze heeft geen camera) zijn hier stuk voor stuk perfecte voorbeelden van. Wil je een ander merk, dan kun je naar mijn mening het beste bij Nokia voor de N91 of bij Samsung voor de E900 gaan. De bediening is bij al deze toestellen wel in orde. Geheugen loopt op tot 4 GB (N91).

Ruud

www.gsmacties.nl

• Mart

Ongetwijfeld een Sony Ericsson uit de W serie! Een paar vriende hebben de W810i, supergoed geluid, handig te bedienen. Inmiddels zijn er veel meer modellen in de W serie dus keuze genoeg!

• Mart

Bijvoorbeeld nu bij de Hi webshop de W 610i in een aanbieding; 12.95 p/m bij een Hi20 abbo!

• willem

volgens mobile-review.com is zijn op dit moment de meest gangbare mp3mobieltjes:

samsung F300 en de Sonyericsson W880i.

Ik had uit de test gelezen dat de bastonen het best zijn op de samsung F300.

• Joyce L.

Waarom wordt er van Nokia maar één type genoemt? De N91 is de enige die vernoemd werd terwijl er weinig Gsmshops 'm aanbieden (tenminste bij orange) Bij Nokia zijn wel meerdere telefoons die dan “music edition” of “Xpressmusic” bij hun naam dragen, waarom is dat dan niks.

• Lemco

Omdat die toestellen minder geheugen leveren. Je hebt de N70 Music Edition die heeft maar 35 MB intern en kan met DV RS-MMC kaartjes uitgebreid worden tot en met 2 GB. De N73 ME heeft 42 MB intern dynamisch geheugen en kan met MiniSD kaartjes tot 2 GB aan geheugen bij. De N91 8 GB ME heeft een 8 GB harddisk das (volgens Nokia) goed genoeg voor 8.000 nummers. Alle 3 toestellen zijn in het zwart uitgevoerd, en hebben een betere headset mee gekregen en het muziek gebeuren is beter dan de standaard toestellen. Ook de Nokia 5200 sport Nokia 5300 sport en Nokia 5700 sport en Nokia 3250 Xpress zijn MP3 muziek toestellen.

Later komen nog de N81 (opvolger N91) en de N95 ME die geen GPS heeft maar daarvoor komt een 8 GB harddisk voor in de plaats! Maar de N81 en N95 ME komen pas in 2008, tot die tijd moet je het doen met de N70 ME, N73 ME, en N91 8 GB ME. Maar zie dit als aanval op de Walkmann series van SE, SE heeft een beter geluid dan het Finse Nokia. Alle genoemde Nokia hebben ook FM-Radio (''Visual Radio'') Keuze genoeg lijkt me!!!!

Lemco