Omdat die toestellen minder geheugen leveren. Je hebt de N70 Music Edition die heeft maar 35 MB intern en kan met DV RS-MMC kaartjes uitgebreid worden tot en met 2 GB. De N73 ME heeft 42 MB intern dynamisch geheugen en kan met MiniSD kaartjes tot 2 GB aan geheugen bij. De N91 8 GB ME heeft een 8 GB harddisk das (volgens Nokia) goed genoeg voor 8.000 nummers. Alle 3 toestellen zijn in het zwart uitgevoerd, en hebben een betere headset mee gekregen en het muziek gebeuren is beter dan de standaard toestellen. Ook de Nokia 5200 sport Nokia 5300 sport en Nokia 5700 sport en Nokia 3250 Xpress zijn MP3 muziek toestellen.
Later komen nog de N81 (opvolger N91) en de N95 ME die geen GPS heeft maar daarvoor komt een 8 GB harddisk voor in de plaats! Maar de N81 en N95 ME komen pas in 2008, tot die tijd moet je het doen met de N70 ME, N73 ME, en N91 8 GB ME. Maar zie dit als aanval op de Walkmann series van SE, SE heeft een beter geluid dan het Finse Nokia. Alle genoemde Nokia hebben ook FM-Radio (''Visual Radio'') Keuze genoeg lijkt me!!!!
Lemco