nokia 6110

• roos

Ik ben van plan de nokia 6110 navigator te kopen maar zit daar standaart de navigatie van de benelux bij? Er staat op de site namelijk niets over bij.

Het is www.gsmbox.nl

Ik kan ze ook niet bellen want dat kan alleen maandag t/m vrijdag tot 4 uur.

Groetjes

• JeroenW

Van: http://www.nokia.nl/A4405211

Begin meteen te navigeren! De Nokia 6110 Navigator is een kant-en-klare navigatieoplossing met ingebouwde 3D GPS-navigatie met spraakinstructies, de Nokia Navigator-toepassing en lokale kaarten die voorgeïnstalleerd zijn op de meegeleverde geheugenkaart

Als ze dus gewoon een nederlandse versie leveren dan zou dat erbij moeten zitten.

• GS

Wie geeft mij wat duidelijkheid:

Op de ene site lees ik dat navigeren in de Benelux met de vooringestelde kaarten gratis is, maar elders lees ik weer iets over Assisted GPS, wat dan weer dataverkeer zou kosten. Wie weet hoe dit alles nou precies zit?

Thanx

• Jurgen

Hoi,

6110 nu 2 weken in bezit en het werkt perfect, normaal navigeren via de ingebouwde GPS werkt perfect, assisted GPS werkt met packet-gegevensverbinding (via GPRS) en dat is gewoon GSM-data, dus kost wel geld. Wat het voordeel ervan zou zijn weet ik niet, misschien als er geen GPS signaal te vinden is misschien?

Benelux kaarten worden meegeleverd, sleutels voor andere kaarten kosten gemiddeld 49,95/ sleutels voor verkeersinfo e.d. 9,95.

Misschien heb je hier wat aan.

Doei