NOKIA N95

  • Beertje

    Hallo allemaal,

    Ik heb even een vraagje, en ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

    Ik heb sinds kort een nokia n95 met een abonnement van vodafone.

    Maar nu lukit het mij niet om het emailen aan de gang te krijgen.

    Ik heb me aangemeld op de site bij my vodafone en alles goed (volgens mij) ingevuld op het toestel.

    Heeft iemand misschien een idee wat ik fout doe en hoe ik dat op moet of kan lossen?

    Met de instellingen die op de vodafone site staan lukt het ook niet.

    Iemand enig idee wat ik fout doe?

    Alvast waanzinnig bedankt voor jullie reactie.

    Met vriendelijke groetjes, Beertje

  • Ruud

    Hoi Beertje,

    Een vriend van mij had dat pas ook. Je kunt het beste even bellen naar de klantenservice, waarschijnlijk moeten zij ergens op een of ander magisch knopje drukken en dan werkt het. Ik denk dat ze iets moeten resetten.

    Trouwens, als het goed is kun je zelf niks aan de standaardinstellingen veranderen van het profiel dat al in je telefoon stond toen je hem kreeg (dat profiel heet dacht ik Vodafone Life). Ondanks de standaard instellingen werkte het dus bij die vriend van mij ook niet.

    Ruud

    www.gsmacties.nl