Hi winkel

• paula

ik heb van de week een telefoon gekocht in de Hi winkel in Amsterdam.

nu zit nog met een vraagje aan die jongens, heeft die winkel geen telefoonnummer.

Beetje raar voor een telecom winkel.

De klantenservice heeft dat ook niet (zeggen ze). De enige oplossing is om langs te gaan.

niet echt klantvriendelijk vind ik.

nog meer mensen met dit soort gekke ervaringen?

• JeroenW

Komt vaker voor. Het is waar KPN voor heeft gekozen, 1 telefonische ingang.

Kan de klantenservice je niet helpen dna?

• paula

nee, die zeggen dat ze geen nummer of e-mailadres hebben (lijkt me stug)

en ze kunnen ook niets doorgeven of nakijken.

zeker ambtenaren geweest

• Ton

pure arrogantie je komt toch wel langs denken zij.

• Steven.w

paula schreef:

.

> zeker ambtenaren geweest

-Off-topic-

Niet zo denigerend over abtenaren. Dat vooroordeel ben ik een beetje zat. Net alsof er in de zakenwereld zo hard wordt gewerkt.. lunchje hier, reisje daar..

-Off-topic-

Je kunt je probleem toch gewoon voorleggen aan de klantenservice? En als je er daar niet uitkomt (wat mij sterk lijkt), dan kan je teruggaan, maar ik betwijfel dat het persooneel in die Hi-zaak er meer van afweet dan het personeel van de klantenservice.

• paula

ik ben zelf ambtenaar bij KPN geweest in de tijd toen dat nog overheid was, dus ik weet waar ik over praat.

de klantenservice zei kortaf dat de enige mogenlijkheid was om langs te gaan.

• Jim

Zal even uitleggen waarom dat soort winkels geen openbaar nummer hebben.

Als je een probleem hebt kan je de klantenservice bellen, die weten ook een hoop. Kom je er met hun niet uit, kan je naar de winkel gaan om het daar op te lossen.

Als het nummer van de winkel bekend zou zijn overal, dan gaat de winkel dienen als klantenservice ipv de klantenservice. Tevens zou iedereen die belt moeten wachten op de klanten in de winkel en moeten de klanten in de winkel steeds wachten op medewerker die de hele tijd aan de telefoon hangt, omdat er mensen te lui zijn om naar de winkel te lopen.

De winkel geeft de voorkeur aan klanten in de winkel, dit scheelt voor beiden partijen een hoop irritatie.

• paula

ja, maar met alleen een vraagje hoe het met de bestelling staat is dat wel mijl op zeven.

ze hadden van mij ook contact op mogen nemen met de winkel, die mij dan weer belde.

maar ook daar kunnen ze niet aan beginnen

• johan

Ja ik heb ook een vraagje aan een medewerker van de hi winkel, maarja die kan ik nu niet bereiken en erheen kan k ook niet want ik werk 7dagen in de week dus :S lekker triest kan ik pas volgende week weten. aan de ene kant begrijp ik wel dat de winkel niet moet dienen als klantenservice maar die vraag dat ik heb is echt in 2 minuten niet eens beantwoord alleen ja ik heb gen tijd om erheen te gaan

• zackary

Misschien een idee om je vraag hier te stellen?