nieuwe gsm

• Jules

Ja, weet ik niet. N95 hebben al veel mensen, ik wil eigenlijk wel iets aparts. Wat is jullie mening over de Sony Ericsson P1i?

• Lemco

De Nokia N95 is iets minder lang maar wel iets dikker dan de Sony Ericsson P1i. Het scherm van de N95 is helderder en scherper dan de P1i. Het speciale toetsenbord van de P1i is een plus ten opzichte van het standaard keypad van N95. De camera’s ontlopen elkaar niet veel.

Tot slot heeft deN95 GPS ingebouwd en de P1i heeft een touchscreen. De strijd eindigt wat mij betreft onbeslist en als ik mijn N80 voor een van de twee zou moeten inruilen dan zou het waarschijnlijk een geval van kop of munt worden.

• Lemco

Ach iets apparts bezitten qua GSM is tijdelijk, een paar maanden later hebben er veel meer mensen die GSM die jij op dat moment appart vond. Das ook met de N95 ook zo, ik was 1 van de eersten die 'm bezitte, nu hebben er zo velen een N95. Wel een goed teken trouwens want dan is het een goed vekopend product. Nee iets apparts bezitten is lastig, en dan bedoel ik een GSM die maar weinigen hebben. Of je moet een toestel van Goldvish nemen, die scoren qua uiterlijk heel goed, maar er hangt ook geen kindeachtig prijs kaartje aan. De prijs varieerd vaan een paar duizentjes tot

1.000.000-. Maar dan heb je wel wat. Nee ik zou niet met zo'n toestel over straat durven lopen, want je krijg veel bekijks en dat leid tot aasgieren.

Lemco